خط و نشان فدراسیون فوتبال برای ستاره ها!

فدراسیون فوتبال بازیکنان تیم ملی را تهدید کرده اگر بی انضباطی کنند، ممکن است عواقب بدی در انتظار آن ها باشد.

خط و نشان فدراسیون فوتبال برای ستاره ها!

به گزارش منیبان، دو دستگی در تیم ملی یکی از مهم ترین دغدغه های اهالی فوتبال طی چند وقت اخیر بوده است. هرچند از مدت ها پیش از اردوی تیم ملی خبر می رسید دو دستگی بین بازیکنان تیم ملی ایجاد شده اما استوری بازیکنان این موضوع را علنی کرد.ابتدا سردار آزمون و چند بازیکن دیگر مثل علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان در روزهایی که زمزمه های برکناری اسکوچیچ به اوج رسیده بود، برای او یک استوری منتشر کردند تا از مرد کروات حمایت کنند.

البته این استوری خیلی دوام نداشت و فقط چند ساعت بعد مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و برخی بازیکنان در جواب گروه دیگر بازیکنان، استوری های را به اشتراک گذاشتند تا جنگ در اردوی تیم ملی علنی شود.پس از کش و قوس های فراوان سرانجام امروز دراگان اسکوچیچ ابقا شد اما موضوعی که شاید خیلی ها نگران آن هستند، همین دو دستگی است؛ آیا اسکوچیچ می تواند اتحاد را دوباره در تیم ملی ایران ایجاد کند؟آن هم در حالی که بعد از آن استوری ها، سردار آزمون و مهدی طارمی هرکدام در برنامه های مختلف مصاحبه و روی موضع خود پافشاری کردند.با این حال فدراسیون فوتبال دقایقی پیش به یک بیانیه منتشر کرد و به قول معروف برای ملی پوشان خط و نشان کشید. در بخشی از بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است:

 بدیهی است فدراسیون فوتبال از این پس با هرگونه بی انضباطی، بداخلاقی و ایجاد شکاف و اختلاف در تیم ملی در هر سطحی با قاطعیت و مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

فدراسیون تاکید کرده از این پس نباید بی انضباطی و بد اخلاقی شکل بگیرد تا شکاف و اختلافی ایجاد نشود. فدراسیون به صورت غیرمستقیم برای بازیکنان تیم ملی خط و نشان کشیده که دیگر ماجرای استوری ها تکرار نشود.البته چه فدراسیون قبلی و چه فدراسیون موقت خودشان بارها و بارها عامل ایجاد حاشیه و چند دستگی در تیم ملی بودند ولی به هرحال باید دید از این به بعد آرامش به اردوی تیم ملی برمی گردد یا نه.سخنگوی فدراسیون همچنین اعلام کرده یک نفر فقط برای ایجاد نظم به تیم ملی ایران اضافه خواهد شد!


ت ت
کدخبر: 97379 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها