زمان انتخاب مغز متفکر پرسپولیس

زمان انتخاب مغز متفکر پرسپولیس

پس از جدایی حمید مطهری و حضورش در نساجی به عنوان سرمربی، مشخص بود که یحیی گل محمدی برای انتخاب و به خدمت در آوردن یک مربی جدید به‌عنوان دستیار اول کار سختی داشته باشد اما پروژه انتخاب مربی طراح تمرین و تئوریسین در امر فنی هم مثل انتخاب مهاجم خارجی به یک امر فرسایشی و خسته‌کننده تبدیل شده است. در حالی که حدود یک ماه است که نام گزینه‌های بسیاری برای حضور در کادر فنی قرمزها مطرح می شود اما این گزینه‌ها یکی پس از دیگری به دلیل تعلل در روند مذاکرات و عدم توافق با باشگاه پرسپولیس، بلیتی به مقصد تهران، رزرو نمی‌کنند.

تاکنون حضور سه گزینه دستیاری یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس، به دلایل مختلف کنسل شده است.یک مربی پرتغالی و یک مربی برزیلی که سال‌ها در فوتبال عربستان و امارات به عنوان مربی در تیم‌های الهلال، الاتحاد و النصر سابقه فعالیت داشته‌اند تبدیل به گزینه نهایی یحیی شده بودند. یکی از آن‌ها پیشنهاد مالی خوبی به عنوان سرمربی از باشگاه‌های کویت دریافت کرده و یکی هم با یک تیم نامدار عربستانی قراردادش را تمدید کرده است.گل‌محمدی منتظر جذب یک مربی خارجی دیگر بود که تاخیر در اعلام پاسخ نهایی به این گزینه نیز موجب شد این مربی هم از دسترس خارج شود.

پروژه انتخاب دستیار اول یحیی در حالی طولانی شده که بیش از 2 هفته از آغاز تمرینات پرسپولیس می‌گذرد و با توجه به اینکه فصل تازه لیگ برتر، کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود، این موضوع می‌تواند پرسپولیس را در آغاز لیگ با مشکل مواجه کند. یحیی در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های جدید است تا یک مربی خارجی جدید را به مدیران باشگاه جهت مذاکره معرفی کند.


ت ت
کدخبر: 97514 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها