سرمربی رقیب پرسپولیس این بار روبروی استقلال؟

یوسف عنبر در رسانه های عربستان سرمربی حریف استقلال شد!

ولادان میلوژویچ سرمربی الاهلی که سه ماه حقوق خود را از این باشگاه عربستانی دریافت نکرده و تهدید به شکایت و استفاده از بند حمایتی فیفا کرده است، روزهای آخر همکاری با این تیم سعودی را سپری می کند.

یوسف عنبر در رسانه های عربستان سرمربی حریف استقلال شد!

 به گزارش منیبان، در شرایطی که مدیران باشگاه الاهلی دنبال یافتن راهی برای جدایی توافقی و کم هزینه از سرمربی صرب خود جدا شوند، دو روزنامه عربستانی مدعی شدند مدیر اجرایی الاهلی با یوسف عنبر سرمربی اسبق الاهلی توافق کرده است.

 عنبر که سابقه مربیگری و حتی سرمربیگری تیم ملی عربستان را هم دارد، پیش از این نیز دو مقطع به عنوان سرمربی و یک دوره در نقش مربی با الاهلی همکاری کرده بود.

 هفته گذشته خبر تهدید ولادان میلوژویچ در رسانه ها منتشر شد و در پی این خبر، نزدیکان باشگاه الاهلی اعلام کردند مدیران باشگاه عامدانه مطالبات این مربی را نمی پردازند تا او برای جدایی اقدام کند. سرمربی صرب همین هفته هم برای بار دوم تهدید کرده بود اگر مطالباتش تا آخر ماه میلادی پرداخت نشود، با بند حمایتی فیفا از الاهلی جدا شده و با شکایت به فیفا تمام دستمزدش را از باشگاه سعودی می گیرد.

 حالا یک سایت عربستانی مدعی شده است باشگاه در حال توافق با ولادان میلوژویچ است تا حقوق معوقه خود را دریافت کند و از هدایت تیم کنار برود.

باشگاه الاهلی هنوز به صورت رسمی این خبر را منتشر نکرده است اما از صبح امروز شمار رسانه هایی که از توافق یوسف عنبر و الاهلی خبر می دهند در حال افزایش است.

 الاهلی عربستان حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست. دو سال پیش وقتی پرسپولیس و الاهلی عربستان همگروه بودند عنبر تیم سعودی را مقابل پرسپولیس هدایت کرد. او در آن مقطع هم جانشین سرمربی خارجی تیم شده بود.


ت ت
کدخبر: 9769 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها