حضور دوباره شاهزاده فیصل بن ترکی در هیات مدیره

بازگشت مرد با نفوذ عربستانی به هیات مدیره باشگاه النصر

رسانه های عربستانی از بازگشت دوباره شاهزاده فیصل بن ترکی به هیات مدیره تیم النصر خبر می دهند

بازگشت مرد با نفوذ عربستانی به هیات مدیره باشگاه النصر

به گزارش منیبان، النصر عربستان در یکی دو ماه اخیر یکی از بدترین دوران خود را پشت سر گذاشت. دورانی که نه تنها توفیقی برای این تیم نداشته بلکه موجبات شکست های النصر هم در لیگ قهرمانان آسیا 2020  هم در لیگ حرفه ای عربستان را فراهم آورد و شانس های قهرمانی این تیم را به راحتی هدر داد. حالا مسئولان این تیم پس از ناکامی های پیاپی به دنبال آماده کردن تیمی هستند تا بتوانند جبران مافات کنند و با حضور موفق در بازی های آینده، بهترین تصمیم ها را برای تیمشان بگیرند. آنها در اولین اقدام به سوی یکی از پرنفوذترین مدیران حاضر درکشور عربستان رفتند. 

شاهزاده فیصل بن ترکی، رئیس سابق باشگاه النصر، چهارشنبه با اعلام تجدید عضویت، پس از 3 سال غیبت، به عنوان یک عضو مهم به باشگاه سابق خود بازگشت. این مدیر پرنفوذ عربستانی از سال 2007 در هیات مدیره این تیم عربستانی مشغول به فعالیت بود. بن ترکی از سال 2009 به مدت 9 سال به عنوان نفر اول تیم النصر عربستان به فعالیت پرداخت و توانست با این تیم دو بار به عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان و یک بار نیز به قهرمانی جام ولیعهد دست پیدا کند. 

به این ترتیب کمتر از یک ماه مانده تا آغاز بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 حضور بن ترکی در راس مدیریت باشگاه عربستان باعث شده که تیم های همکروهی با این تیم، خود را آماده برگزاری بازی هایی سنگین و سخت کنند.


ت ت
کدخبر: 9851 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها