در انتظار رونمایی از عارف فولاد در تیم ملی

آچار فرانسه نکونام در تیم اسکوچیچ!

عارف آقاسی در این فصل برای فولاد در پست‌های دفاع آخرط دفاع راست و چپ به میدان رفت و لقب آچار فرانسه را مال خود کرد.

آچار فرانسه نکونام در تیم اسکوچیچ!

به گزارش منیبان، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در تهران آغاز شده و ستاره‌های فوتبال ایران که در لیگ‌های مختلف شاغل هستند، زیر نظر اسکوچیچ برای موفقیت و هماهنگی بیشتر تلاش می‌کنند تا در مسابقات انتخابی جام‌جهانی که قرار است در بحرین برگزار شود، با گرفتن نتایج درخشان به مرحله بعد صعود کنند، اتفاقی که دور از دسترس نیست.

لیست تیم ملی اما در لحظات پایانی تغییراتی داشت و بازیکنان استقلالی دعوت شده به دلیل مبتلا شدن به کرونا، از اردو خارج و دیگر بازیکنان جایگزین وی شدند. سجاد شهباززاده جای مهدی قائدی را در تیم ملی گرفت، حامد لک به جام مظاهری دعوت شد و عارف آقاسی نیز به جای عارف غلامی در جمع شاگردان اسکوچیچ حاضر شد.

عارف آقاسی که شب گذشته به تهران آمده، به اردوی بازیکنان اسکوچیچ پیوست اما هنوز هیچ عکسی از وی روی خروجی سایت فدراسیون قرار نگرفته است. دفاع ۲۴ ساله ایذه‌ای که سربازی خود را در تراکتور گذراند و پس از آن به فولاد بازگشت و با حضور جواد نکونام، عملکردش با توجه به تعداد گل خورده کمتر فولاد در دو فصل اخیر بیش از پیش دیده شد.

وی که فصل قبل آخرین گل فولاد را به ثمر رساند و فولاد را آسیایی کرد، در ابتدای سال ۱۴۰۰ به تیم ملی دعوت شد. شاید وی استحقاق بیشتری نسبت به عارف غلامی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی داشت و در نهایت به حق خود رسید اما باید بداند که این تازه شروع ماجراست. رسیدن به پیراهن ملی قطعا نسبت به حفظ آن، ساده تر است و آقاسی که نماینده فوتبال خوزستان و فولاد است باید قدر لحظات ارزشمند حضور در تیم ملی بزرگسالان را داشته باشد و تفاوت این تیم را با تیم‌های امید و پایه را از هم اکنون متوجه باشد.

عارف آقاسی که این فصل هم با مهران موسوی و هم با موسی کولی بالی در قلب خط دفاعی بازی کرد، در پست دفاع راست و دفاع چپ نیز توسط نکونام به بازی گرفته شد. وی قطعا برای پیشرفت مسیر درازی را خواهد داشت اما پتانسیل خوبی برای رسیدن به بالاترین سطح را دارد.


ت ت
کدخبر: 9912 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها