سخنگوی حزب اعتدال و توسعه:

اقلیت عاقله در کشور نسبت به نتیجه انتخابات بازبینی و بازنگری کنند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: مشارکت اخیر مردم در انتخابات مجلس نشان داد دستگاه های اجرایی و نظارتی کار خود را به درستی انجام نمی دهند در غیر این صورت چنین نتیجه غیر قابل قبولی را نمی گرفتیم.

اقلیت عاقله در کشور نسبت به نتیجه انتخابات بازبینی و بازنگری کنند

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با مشارکت اخیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت اخیر مردم در انتخابات مجلس نشان داد دستگاه های اجرایی و نظارتی کار خود را به درستی انجام نمی دهند در غیر این صورت چنین نتیجه غیر قابل قبولی را نمی گرفتیم. 

او افزود: با توجه به برخی عملکردها چنین نتیجه ای قابل پیش بینی بود اما حداقل انتظار می رود دستگاه‌های حاکم و اقلیتی عاقله نسبت به نتیجه انتخابات بازبینی و بازنگری کنند.

هروی تاکید کرد: افرادی که در مورد نتیجه انتخابات بزرگنمایی می کنند سعی بر توجیه نتیجه انتخابات دارند و دلیل آنها کاملا واضح است. 

عضو حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه باید برای انتخابات سال ۱۴۰۴ حاکمیت در رفتار خود بازنگری کند، گفت: برای انتخابات سال ۱۴۰۴ در حزب اعتدال و توسعه همه تلاش ما افزایش مشارکت مدنی مردم است. 

او ادامه داد: با انتقاد از روش حاکمیتی بر انتخابات مجلس، خواهان این هستیم که با تغییر روش و مشی، مردم پای صندوق ها حاضر و آشتی ملی صورت بگیرد. 

هروی خاطرنشان کرد: باید نسبت به حضور همه احزاب سیاسی در انتخابات تلاش شود تا سال ۱۴۰۴، تکرار انتخابات مجلس نباشد.

ت ت
کدخبر: 215725 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها