سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

داوطلبان 5 دقیقه فرصت صحبت دارند| ۳ خانم برای ثبت نام مراجعه کردند که حائز شرایط نبودند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا امروز ۳ خانم برای ثبت نام مراجعه کردند که حائز شرایط نبودند.

داوطلبان 5 دقیقه فرصت صحبت دارند|  ۳ خانم برای ثبت نام مراجعه کردند که حائز شرایط نبودند

به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان، محسن اسلامی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، در حاشیه ثبت‌ نام انتخابات ریاست جمهوری اسامی افراد، ثبت‌نام کرده تا ساعت ۱۱ ظهر یازدهم خرداد را به شرح زیر اعلام کرد: محمدرضا صباغیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی،  علی اردشیر لاریجانی و محمود احمدی بی‌غش. 

وی افزود:  امیدواریم با داوطلبان همکاری لازم صورت گیرد و ثبت‌نام‌ها به روز پایانی که عرفا ازدحام بیشتر است، موکول نشود. 

وی درباره جزییات ثبت‌نام ایرانیان خارج از کشور گفت: ایرانیان خارج از کشور چنانچه قصد ثبت‌نام دارند می‌توانند وکیل یا نماینده‌ای را کتبا به ستاد انتخابات معرفی کنند. 

اسلامی افزود: ۳۳ نفر روز گذشته برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند که تنها ۵ نفر شرایط قطعی ثبت نام را داشتند. خوشبختانه مردم به اطلاعیه ستاد انتخابات کشور عمل کردند و کسانی به ستاد مراجعه کردند که دارای شرایط ثبت‌نام بودند. 

اسلامی افزود: روال خوب دیگر استفاده از یک درب مشترک و واحد برای همه افراد بود که به برگزاری منظم فرایند ثبت‌ نام کمک کرد.

اسلامی تصریح کرد: سخنان ۵ دقیقه‌ای داوطلبان به دلیل جلوگیری از ازدحام است و در کمیسیون بررسی تبلیغات تصمیم‌ گرفته شد که با توجه با برنامه‌های متنوع، نامزدها می‌توانند دیدگاه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

اسلامی گفت: تا امروز ۳ خانم برای ثبت نام مراجعه کردند که حائز شرایط نبودند.

ت ت
کدخبر: 218144 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها