خبرنگار:

نماینده سابق شیراز در مجلس:

پزشکیان به آزادی‌های اجتماعی، فردی و آزادی عمل احزاب سیاسی بیش از پیش بها دهد

نماینده سابق شیراز در مجلس گفت: یکی از مطالباتی که ما از پزشکیان داریم این است که اگر ان‌شاالله در این رقابت سیاسی پیروز شد به آزادی‌های اجتماعی و فردی و آزادی عمل احزاب سیاسی بیش از پیش بها دهد زیرا در این بخش‌ها با چالش‌های جدی روبرو هستیم.

پزشکیان به آزادی‌های اجتماعی، فردی و آزادی عمل احزاب سیاسی بیش از پیش بها دهد

مسعود رضایی، نماینده سابق شیراز در مجلس، در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری به «منیبان» گفت: در ابتدا امیدوارم که انتخابات پیش‌ رو مایه خیر و برکت برای همه باشد.  بنده گزینه اصلح را مسعود پزشکیان تشخیص دادم زیرا در چهار سالی که در مجلس دهم با او همکار بودم و او نایب‌ رییس مجلس بود به عینه دیدم که تعلقات خاصی به دنیا ندارد و روح بزرگ و آزاده‌ای دارد.

او افزود: جسارت پزشکیان در بیان بسیار مثال‌ زدنی و منحصر بفرد است و واقعاً کشور نیاز دارد، کسی سکان آن را به دست بگیرد که اخلاق‌ مدار، پاک‌ دست، جسور و واقع‌ بین باشد. امیدوارم که اگر پزشکیان رییس‌ جمهور شد این روحیه را هم در عمل نشان دهد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی در استان فارس تصریح کرد: یکی از مطالباتی که ما از پزشکیان داریم این است که اگر ان‌شاالله در این رقابت سیاسی پیروز شد به آزادی‌های اجتماعی، فردی و آزادی عمل احزاب سیاسی بیش از پیش بها دهد زیرا در این بخش‌ها با چالش‌های جدی روبرو هستیم.

رضایی اظهار کرد: عملکرد دولتمردان باید به گونه‌ای باشد که مردم کشور و مخصوصاً جوانان شاد و امیدوار به آینده باشند. یکی از معضلات ما این است که امید به آینده در خیلی از جوانان به حداقل رسیده است. از طرفی، خروج نخبگان از کشور آمار نگران‌کننده‌ای دارد که ما خواستگار توقف این رویه ناراحت‌ کننده هستیم و این مهم به دست نمی‌آید مگر اینکه در عمل، امید و انگیزه به آینده را به جوانان تزریق کنیم و آن‌ها حس کنند واقعاً تغییرات جدی صورت گرفته و نظرات و تلاش‌هایشان در حال دیده شدن است.

او یادآور شد: سیستم آموزشی کشور نیاز به تحول دارد و اگر این کار مهم و ارزشمند سریع‌تر انجام نشود، نمی‌توانیم در دنیا خیلی حرف برای گفتن داشته باشیم. جای خوشبختی دارد که پزشکیان دائماً حرف از حضور کارشناسان و متخصصان در امور کشور می‌زند. هرچه حضور نخبگان در دایره تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور پررنگ شود کارها اصولی و نتایج آن برای مردم ملموس‌تر خواهد شد.

نماینده سابق شیراز در پایان خاطرنشان کرد: گاهی در انتخابات نامزدها به گونه‌ای تاییدصلاحیت می‌شوند که شما باید از خیلی از مطالبات خود عقب‌ نشینی کنید و تن به حداقل‌ها بدهید. خوشبختانه در انتخابات پیش‌ رو، تاییدصلاحیت پزشکیان را نباید خیرالموجودین قلمداد کرد زیرا او ویژگی‌های برجسته زیادی دارد و در یک کلام برای ما اصلاح‌طلب‌ها کاندیدای مطلوب است.

ت ت
کدخبر: 221603 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها