اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با تأکید بر اینکه اینترنت و شبکه‌های مجازی در نوبت دوم کنکور قطع نمی‌شود، گفت: با توجه به تجهیزات و ابزار‌های پیشرفته کشف تقلب، هر نوع تقلبی را در جلسه آزمون کشف خواهیم کرد.»

اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟

به گزارش منیبان به نقل از فرارو،عبدالرسول پورعباس در نشست خبری که امروز در سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برگزار شد، تاکید کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور درخصوص وضعیت اینترنت در روز‌های برگزاری نوبت دوم کنکور نیز افزود: با توجه به نسل سوم دستگاه‌های سیگنال یاب، نیازی به قطع اینترنت در زمان برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری نیست.

وی تاکید کرد: تجهیزات کشف تقلب این دوره هر نوع تقلب سر جلسه آزمون را کشف خواهد کرد بر این اساس نیازی به قطع اینترنت و شبکه‌های مجازی نداریم و هرگونه تقلب رو کشف خواهیم کرد.


ت ت
کدخبر: 224214 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها