حسن روحانی: رسانه ملی، مِیلی شده است

حسن روحانی گفت: دیروز به ملت ایران و میلیون‌ها نفر که پای سیمای جمهوری اسلامی ایران نشسته بودند تا رقابت کاندیداها را ببینند و انتخاب بهتری داشته باشند، توهین شد این روزها رسانه ملی تبدیل به رسانه مِیلی شده است.

حسن روحانی: رسانه ملی، مِیلی شده است

به گزارش منیبان، دکتر حسن روحانی در یک نشست خبری در ستاد انتخاباتی‌اش به اولین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اشاره کرد و گفت: «دیروز یاد کلاس اول دبستان افتادم که مدیر مدرسه ما را تست می‌کرد. در جلسه مناظره دیروز در صداوسیما به کاندیداها توهین شد. البته این مسئله مهم نیست. دیروز به ملت ایران و میلیون‌ها نفر که پای سیمای جمهوری اسلامی ایران نشسته بودند تا رقابت کاندیداها را ببینند و انتخاب بهتری داشته باشند، توهین شد این روزها رسانه ملی تبدیل به رسانه مِیلی شده است. نمی‌توان رضایت مردم را مهندسی کرد چون در انتخابات هشت کاندیدا با یکدیگر رقابت می‌کنند و باید بگویم هیچ‌یک از این کاندیداها رقابتی با صداوسیما ندارند.

 دکتر روحانی همچنین گفت: آیت‌الله هاشمی به من گفتند تخریب‌ها زیاد خواهد شد. من خود را آماده کرده بودم و در طول هشت سال گذشته آماده بودم، چون در طول این مدت ممنوع‌التصویر بودم و فقط یک بار آن هم به دستور مقام معظم رهبری توانستم در صداوسیما حاضر شوم. 

ت ت
کدخبر: 218254 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها