تمهیدات مترو برای روز‌های پایانی سال

شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه، برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در روز‌های پایانی سال، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

تمهیدات مترو برای روز‌های پایانی سال

به گزارش منیبان؛ مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه گفت: شرکت بهره برداری مترو بمنظور افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر در روز‌ها و هفته‌های پایانی سال در همه خطوط مترو، برنامه‌های استقبال از بهار 1402 را اجرا می‌کند.

مسعود درستی گفت: شرکت مترو، تسهیلات ویژه‌ای را در پنج‌شنبه آخر سال در خط یک مترو به ویژه در ایستگاه‌های شاهد و حرم مطهر در نظرگرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه افزود: گروه‌های تعمیراتی مترو برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه‌ها، مستقر شده و آماده انجام خدمات هستند.

مسعود درستی گفت: با شهرداری‌های مناطق برای زیباسازی فضا‌های بیرونی ایستگاه‌ها، هواکش‌های میان‌تونلی، پل‌های روگذر مجاور ایستگاه‌ها هماهنگی‌های شده، ضمن اینکه سرویس خارج از برنامه آسانسور‌ها و پله‌های برقی درحوزه تأسیسات مترو نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه افزود: فعال بودن پله‌های برقی و آسانسور‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مسافران، روزانه رصد می‌شود تا در اینروز‌ها که با حجم بیشتری از مسافران روبه‌رو هستیم، بهترین خدمات ارائه شود.

مسعود درستی گفت: در ایستگاه‌هایی هم که نزدیک مراکزخرید قرار دارند و دارای بیشترین ورودی و خروجی مسافر هستند، با استقرار گروه‌های بیشتر، تلاش می‌شود تا نظم و انضباط در ورودی و خروجی ایستگاه‌ها ایجاد شود.


ت ت
کدخبر: 141893 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها