کشف ۹۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۷۹۲ کیلوگرم تریاک، ۱۱۶ کیلوگرم هروئین و ۱۶ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه، با هدایت پلیس سمنان در یکی از مناطق کویری استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

کشف ۹۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور

به گزارش منیبان؛ سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان روز چهارشنبه با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک قبضه سلاح جنگی در این عملیات به رسانه‌ها اظهار کرد: در اقدامات گسترده اطلاعاتی عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد قاچاقچیان مواد مخدر در آخرین اقدام خود قصد انتقال و جابه‌جایی محموله سنگین به داخل خاک ایران را دارند.

او افزود: طی بررسی‌های انجام شده، مشخص شد این باند فعال با تحویل محموله مواد مخدر از کشور همسایه قصد دارند آن را به شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان انتقال دهند.

 فرمانده انتظامی استان سمنان به هماهنگی های لازم قانونی و انتظامی با پلیس استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: مسیرهای عبوری قاچاقچیان بلافاصله توسط ماموران انتظامی شناسایی و تحت کنترل محسوس و نامحسوس قرار گرفت.

حسنی ادامه داد: با هدایت لحظه‌به‌لحظه مأموران پلیس سمنان محل ذخیره و نگهداشت مواد مخدر در یکی از مناطق کویری استان سیستان و بلوچستان کشف شد و  در اقدامی هماهنگ پاکسازی منطقه در دستور کار قرار گرفت.


ت ت
کدخبر: 18939 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها