اطلاعیه فوری تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۷ بهمن

تا این لحظه استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در ۱۷ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است.

اطلاعیه فوری تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۷ بهمن

به گزارش منیبان به نقل از اقتصاد آنلاین، بارش برف و یخبندان طی روزهای گذشته مدارس بسیاری از استان‌ها را به تعطیلی کشانده است.

استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در ۱۷ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی ایران

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، دوشنبه، در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال ایلام و ارتفاعات البرز مرکزی و سه‌شنبه با شدت کمتری در این مناطق و به‌صورت پراکنده در شمال شرق بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشترین بارش‌های امروز برای جنوب آذربایجان غربی،‌ غرب کردستان و شمال کرمانشاه است. طی امروز و فردا در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، برخی مناطق شمال شرق و مرکز وزش باد شدید، در برخی مناطق گردوخاک و در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور به‌جز بخش‌هایی از جنوب کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه‌روز آینده و دریای خزر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج است.


ت ت
کدخبر: 199975 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها