مبلغ عیدی بازنشستگان دو برابر شد+ مبلغ جدید

بر اساس نرخ تورم عیدی 2 میلیون و 500 هزار تومانی بازنشستگان باید دو برابر شود و به 5 میلیون و 700 هزار تومان برسد.

مبلغ عیدی بازنشستگان دو برابر شد+ مبلغ جدید

به گزارش منیبان، طبق گفته معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری حقوق بازنشستگی، معوقات و عیدی پایان سال بازنشستگان سازمان آموزش و پرورش استثنایی به صورت یک‌جا به حساب‌شان واریز می‌شود .

پس از هفته‌ها بحث و بررسی سرانجام زمان واریز عیدی بازنشستگان مشخص شد. بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تا دو هفته آینده پرداخت می‌شود.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این‌باره گفته است: با توجه به مشخص شدن مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در تلاش هستیم با تامین منابع عیدی را به حساب بازنشستگان پرداخت کنیم.

اما صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمان دقیق‌تر واریز عیدی بازنشستگان را مشخص کرده است. به گفته مرتضوی، بعد از پرداخت حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان، در اوایل اسفند عیدی آنها پرداخت می‌شود.

  نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که اگر دولت همچنان عیدی بازنشستگان را با تورم افزایش می‌داد، مقدار آن در سال ۱۴۰۲ باید ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین می‌شد.

در حالی عیدی بازنشستگان برای عید امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده که در سال ۱۳۹۰ مقدار این عیدی ۳۵۰ هزار تومان بود و تا سال ۱۳۹۶ هم با تورم افزایش پیدا می‌کرد، ولی پس از آن، عیدی بازنشستگان از تورم عقب افتاد.

 


ت ت
کدخبر: 201148 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها