اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در تهران

رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر را اعلام کرد و گفت: تردد تمامی موتورسیکلت های سنگین، وانت های مسقف و کامیون در این روز در سطح شهر ممنوع است.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در تهران

به گزارش منیبان به نقل از ایرنا، رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر را اعلام کرد و گفت: تردد تمامی موتورسیکلت های سنگین، وانت های مسقف و کامیون در این روز در سطح شهر ممنوع است.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز سه شنبه با تبریک فرارسیدن عید فطر در جمع خبرنگاران افزود: محدودیت های تردد از ساعت ۲۴ شب قبل از روز عید فطر شروع و تا پایان برگزاری مراسم نماز و عادی شدن ترافیک در معابر پیرامونی مصلی امام خمینی(ره)، اعمال می شود.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ با هماهنگی سایر مبادی ذی ربط نسبت به تأمین نظم و ایمنی و تسهیل در عبور و مرور نمازگزاران، پیش بینی محل پارک برای انواع وسایل نقلیه مورد استفاده نمازگزاران قدام می کند.

محدودیت های ترافیکی

سرهنگ موسوی پور درخصوص زمان اجرای طرح و اعمال محدویت های ترافیکی گفت: مرحله اول اجرای محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۴ شب قبل از روز عید فطر و مرحله دوم از ساعت چهارصبح این روز تا پایان برگزاری مراسم نماز و عادی شدن ترافیک در تمامی معابر پیرامونی مصلای امام خمینی(ره)، مصلای شهر ری، باقر شهر و مساجد سطح شهر به مراحله اجرا در خواهد آمد.

وی درباره محدودیت های تردد در این روز افزود که تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز قبل از عید فطر و از ساعت چهار روز عید فطر در معابر ذیل ممنوع است:

۱- خیابان شهیدبهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی.

۲- خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری تا خیابان بهشتی.

۳- خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی.

۴- خیابان پاکستان در ضلع غربی مصلی امام خمینی(ره).

۵- مسیر غرب به شرق بزررگراه شهید سلیمانی در محدوده مصلی امام (ره) از بزرگراه کردستان

۶- مسیر شرق به غرب بزررگراه شهید سلیمانی از بزرگراه حقانی.

۷- خط ویژه اتوبوس در خیابان های شهید بهشتی و شهید مطهری.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درخصوص محدودیت های توقف نیز گفت که از ساعت ۲۴:۰۰ شب قبل از مراسم توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده های زیر ممنوع خواهد بود:

۱- هر دو مسیر بزرگراه مدرس از میدان هفت تیر بعد از شهید سلیمانی.

۲- هر دو مسیر بزرگراه شهید سلیمانی از بزرگراه آفریقا تا پل سید خندان.

۳- هر دو مسیر خیابان شهید قنبرزاده حدفاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا خیابان شهید بهشتی.

۴- خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم مقام فراهانی.

۵- خیابان میرعماد حدفاصل خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی.

۶- خیابان شهید مفتح حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری. (به استثناءاتوبوس های شرکت واحد)

۷- خیابان پاکستان از خیابان شهید بهشتی تا بزرگراه مدرس.

۸- خیابان های هویزه و خرمشهر حدفاصل قنبرزاده تا عشقیار. (به استثناء موتورسیکلت)

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره محدوده جغرافیایی ترافیکی این مراسم یادآور شد: ضلع شمال بزرگراه شهید سلیمانی، ضلع جنوب خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی و خیابان میرعماد و خیابان علی اکبری از تقاطع خیابان شهید مطهری، ضلع شرق خیابان های عشقیار و صابونچی و ضلع غربی بزرگراه مدرس است.

به گفته وی محدودیت دوم هم در شمال بزرگراه شهید همت، در جنوب خیابان شهید مطهری، در غرب خیابان احمدقصیر-بزرگرراه آفریقا و بزرگراه حکیم از بزرگراه کردستان تا سید خندان و در شرق، خیابان سهروردی و بزرگراه شهید سلیمانی از پل سید خندان تا کردستان اعمال می شود.

سرهنگ موسوی پور در مورد محدودیت سوم ترافیکی هم تاکید کرد: شمال، بزرگراه حقانی، جنوب، خیابان بهار شیراز و خیابان کریمخان، غرب، خیابان ولیعصر (عج) و بزرگراه رسالت از بزرگراه شهید چمران و شرق، خیابان دکتر شریعتی و بزرگراه شهید سلیمانی از بزرگراه شهیدصیاد محدودیت تردد خواهیم داشت.

 


ت ت
کدخبر: 208990 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها