قتل این پسر بچه 7 ساله تهرانی به دست نامادری اش/ عکس

قتل کودک 7 ساله به دست نامادری اش که پدرش در زندان است وارد مرحله تازه ای شد.

قتل این پسر بچه 7 ساله تهرانی به دست نامادری اش/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از عرشه آنلاین، عوامل اورژانس در حالی بدن بی‌جان کودک معصوم را به بیمارستان طالقانی انتقال می‌دهند که طبق معاینات اولیه حدود پنج ساعت از فوت او می‌گذرد. به‌هرحال گواهی اولیه فوت صادر و جسد به پزشکی قانونی برده می‌شود.

 با وجود گذشت ۹ روز از فوت مشکوک ویهان، زن جوان به‌جز تعریف یک ماجرای تکراری هیچ حرف دیگری برای مقام قضایی ندارد. تحقیقات این پرونده ادامه می‌یابد تا اینکه مشخص می‌شود ویهان چندساعت پیش از فوت از سوی نامادری‌اش تنبیه بدنی شده است؛ تنبیهی که به گفته زن جوان با هدف تربیتی بوده است، نه برای قتل.

قتل

خورشید سومین روز شهریور هم‌زمان با زندگی کودکی معصوم در مشهد غروب کرد؛ غروبی که امید به روشنایی خورشیدش در روز بعد وجود داشت، اما طلوع زندگی ویهان هفت‌ساله هرگز. عوامل اورژانس در حالی بدن بی‌جان کودک معصوم را به بیمارستان طالقانی انتقال می‌دهند که طبق معاینات اولیه تکنیسین‌های امدادی حدود پنج ساعت از فوت او می‌گذرد. به‌هرحال بدن بی‌جان این کودک به بیمارستان منتقل و گواهی اولیه فوت صادر و جسد به پزشکی قانونی برده می‌شود.

زن جوان که نامادری ویهان است، به هر دری می‌زند که جسد را برای مراسم خاک‌سپاری تحویل بگیرد، اما آثاری مشکوک بر بدن نحیف طفل معصوم مانع از این موضوع می‌شود. زن جوان برای تعیین‌تکلیف قانونی راه محکمه قضایی را پیش می‌گیرد. دستور قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، برای تحویل جسد به بررسی کارشناسان اتاق تشریح منوط می‌شود و همین موضوع واقعیتی هولناک را از دل پرونده‌ای به‌ظاهر عادی بیرون می‌کشد.

معاینه جسد این پسربچه نشان از آثار و جراحت‌های هولناک دارد که کودک‌آزاری، اولین فرضیه را در ذهن کارشناسان پزشکی‌قانونی قوت می‌بخشد؛ موضوعی که خیلی زود پای قاضی صفری را به پزشکی‌قانونی می‌کشاند و او نیز به عمق فاجعه پی می‌برد. کبودی‌های متعدد، آثار سوختگی با شیء داغ، بریدگی، زخم‌های عمیق و شکستگی‌های سطحی از دسته آثار جراحتی بود که می‌شد به‌راحتی در بدن بی‌جان این کودک مشاهده کرد.


ت ت
کدخبر: 215480 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها