زائران اربعین پس از آزمایش کرونا به کشور وارد می‌شوند

همه زائران اربعین در پایانه مهران پس از انجام دادن آزمایش کرونا به کشور وارد می‌شوند و افرادی که مبتلا باشند، قرنطینه و بصورت مجزا به شهر‌های محل سکونت خود ارجاع داده می‌شوند.

زائران اربعین پس از آزمایش کرونا به کشور وارد می‌شوند

به گزارش منیبان؛ قتاحی، معاون استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار از مرز مهران نظیر استقرار تیم دانشگاه علوم پزشکی برای گرفتن آزمایش از زائران ورودی به کشور، قرنطینه و استقرار اتوبوس برای اینکه زوار را به شهر‌های محل سکونت خود انتقال دهند، بطور کامل اندیشنده شده است.

به گفته معاون استاندار ایلام، تمام زوار که وارد پایانه مرزی مهران می‌شوند بلافاصله توسط اتوبوس‌های مشخص شده راهی شهر‌های محل سکونت خود می‌شوند و به رانندگان نیز تاکید می‌شود از مسیر کمربندی حرکت کنند.

فتاحی ادامه داد: برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا و در راستای اجرای قانون منع ورود زائران به مرز مهران به تمام مهمانسرا‌ها تاکید شده هیچ زائری را پذیرش نکند.

او تاکید کرد: دستگاه انتظامی از ورود افراد طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا و ستاد اربعین به مرز همچنان ممانعت می‌کنند، اما برای زواری که در مسیر برگشت به مرز مهران مراجعه می‌کنند اتوبوس تا مقصد در نظر گرفته می‌شود و هماهنگی لازم در این راستا توسط کمیته‌های هماهنگی اربعین استان اتخاذ شده است.


ت ت
کدخبر: 39109 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها