پنج شنبه، جمعه به کوه‌های البرز نروید

دبیر هیات کوهنوردی استان البرز گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، کوهنوردان روزهای پایانی هفته از صعود به قله‌های بلند و دارای ریسک بالا استان خودداری کنند .

پنج شنبه، جمعه به کوه‌های البرز نروید

به گزارش منیبان؛ محمد علی سلگی، دبیر هیات کوهنوردی استان البرز گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی برف و باران طی روزهای پایانی هفته در مناطق کوهستانی، کوهنوردان از صعود به قله‌های بلند و دارای ریسک بالا استان خودداری کنند.

دبیر هیات کوهنوردی استان البرز اظهار کرد: متاسفانه برخی کوهنوردان بدون توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و توصیه‌های هیات کوهنوردی استان اقدام به صعود به قله های استان می‌کنند.

او گفت: همین بی توجهی‌ها عواقب جبران ناپذیری برای خانواده‌ها در پی خواهد داشت.

سلگی افزود: متاسفانه تعدادی  ازکوهنوردان در قالب گروه‌های طبیعتگرد در روزهای پایانی هفته به صورت دسته جمعی بدون توجه به توصیه‌های هواشناسی و بدون هماهنگی با هیات کوهنوردی به قله‌های بلند استان و دارای ریسک بالا  صعود می‌کنند .

او بیان کرد: توصیه می‌شود کوهنوردان قبل از صعود به قله‌ها حتما هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

 دبیر هیات کوهنوردی استان البرز خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به کوهنوردی حتما با عضویت در یکی از باشگاه‌های کوهنوردی استان آموزش‌های لازم را فرا گیرند و سپس همراه با تیم‌های کوهنوردی و تجهیزات کامل به قله‌ها صعود کنند.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 70869 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها