زن کلاهبردار معروف دستگیر شد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: یک زن اخاذ و کلاهبردار سابقه دار که با سوابق کیفری به سرقت، اخاذی و اغفال جوانان می پرداخت با تلاش پلیس دزفول دستگیر شد.

زن کلاهبردار معروف دستگیر شد

به گزارش منیبان؛ فرمانده انتظامی دزفول، سرهنگ روح اله گراوندی روز دوشنبه در این خصوص گفت: پس از  وصول مرجوعه قضایی مبنی بر جلب فردی مونث با سوابق کیفری مانند مسمومیت و بیهوش کردن مسافران قطار و سرقت وسایل آنها، اخاذی و کلاهبرداری موضوع دستگیری وی بصورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام گشت‌های هدفمند سطح حوزه، متهمه را مشاهده و پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه متهمه دارای سوابق متعدد و بیش از ۱۳ سال تحت تعقیب مراجع قضایی بوده است، بیان کرد: در استعلامات به عمل آمده او دارای ۳۰ پرونده قضایی در شعبه های  مختلف دادسرا است و سوابق کیفری اخاذی، سرقت، کلاهبرداری و اخفال جوانان در پرونده او دیده می شود.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه متهمه پس از دستگیری و تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: شاکیان می‌توانند برای پیگیری پرونده‌های قضایی خود به پلیس آگاهی دزفول مراجعه کنند.


ت ت
کدخبر: 72034 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها