ورود ترسناک خرس گرسنه به آشپزخانه! + فیلم

خرس خانه را برای پیدا کردن غذا هدف قرار داده بود ، گرسنگی او را به داخل آشپزخانه کشاند . حیوان وحشی حین جستجو داخل یخچال و کابینت ها صاحبخانه را از خواب بیدار کرد.

ورود ترسناک خرس گرسنه به آشپزخانه! + فیلم

به گزارش منیبان؛ خرس خانه را زیر و رو کرد تا غذایی برای خوردن پیدا کند .یک خرس قهوه ای غول پیکر وارد خانه ای در کلورادو شد و از انجایی که گرسنگی شدید حیوان را به این خانه کشانده بود به سمت آشپزخانه رفت و به جستجو پرداخت ، از داخل یخچال تا کابینت ها به طوری که انگار سالهاست با زندگی انسان ها آشناست و می داند که مواد غذایی در کجا نگهداری می شوند.

 "کریس او دابریک" بی خبر از همه جا در طبقه ی بالا خواب بود زمانی که خرس وحشی داخل آشپزخانه خوراکی جستجو می کرد. بر اساس فیلم ذخیره شده در دوربین مداربسته داخل خانه مدت این خرس 6 ساعت داخل خانه مرد آمریکایی چرخ می زده است تا اینکه با ایجاد صدای شدید در آشپزخانه صاحبخانه را از خواب بیدار کرده و متوجه خود می کند.

مرد صاحبخانه از بالای راه پله متوجه خرس شده و فورا با پلیس تماس می گیرد ، نیروهای حیات وحش به سرعت به محل اعزام شده و همه چیز پایان می یابد ،آنها مجبور به شلیک به سمت خرس می شوند تا خطری متوجه افراد حاضر در خانه نشود.

نیروهای حیات وحش و "کریس" صاحبخانه بعد از چک کردن فیلم ها متوجه ی شوند که خرس از طریق پنجره طبقه ی همکف وارد خانه شده و به جستجوی خوراکی مشغول می شود ، باورکردنش سخت است اما او در آشپزخانه روی دوپای خود ایستاده و به دقت یخچال و فریزر را چک می کند ، سپس سراغ کابینت ها رفته و سعی در پیدا کردن خوراکی دارد که صاحبخانه با سرو صدای او از خواب بیدار می شود.


حجم ویدیو: 2.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 دانلود ویدیو
ت ت
کدخبر: 80696 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها