تصادف شدید در اتوبان امام علی(ع) تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور از برخورد شدید یک دستگاه سواری 206 با وانت پیکان در اتوبان امام علی ( ع ) و بروز ترافیک در این محدوده خبر داد.

تصادف شدید در اتوبان امام علی(ع) تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور گفت: ساعت 21:00  شب گذشته وقوع یک فقره تصادف در محور  شمال به جنوب امام علی  ( ع ) مقطع مبارک آباد به مرکز فوریت های پلیسی اعلام که گزارش اولیه نشان از این داشت، یک دستگاه سواری پژو 206 پس از انحراف از مسیر و برخورد شدید با یک دستگاه وانت پیکان ، به وسط گادریل های میانی اتوبان برخورد می کند.

او ادامه داد : وانت پیکان  پس از این برخورد وارد خط ویژه اتوبوسرانی شده و پس از  خسارت به چندین گاردریل  متوقف می شود .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران  افزود: با حضور کارشناسان منطقه 25 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که  سرعت زیاد و انحراف از مسیر باعث بروز این حادثه شده است .

این مقام انتظامی ابراز داشت: عوامل شهرداری تهران به موقع  در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی و تعویض و جایگزینی گاردریل هایی که بیرون زده بودند و هر لحظه امکان بروز حادثه  بعدی را داشتند   اقدام  کردند.

رنجبر از رانندگان خودروها خواست:  قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند و از عجله و شتاب  و سرعت در رانندگی جدا خودداری کنند.


ت ت
کدخبر: 8162 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها