فراخوان اعزام مشمولان درمرداد ۱۴۰۱

کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مرداد ماه سال ۱۴۰۱ هستند به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

فراخوان اعزام مشمولان درمرداد ۱۴۰۱

به گزارش منیبان؛ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مشمولان فارغ فراخوان اعزام مشمولان درمرداد ۱۴۰۱ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ماه ۱۴۰۱ هستند  می‌بایست راس ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز شنبه یکم مرداد در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه برگه اعزام مشمولان توسط پست به آدرس مشمولان ارسال نمی‌شود افزود : مشمولان برای دریافت معرفی نامه می‌توانند از 25 تیر ماه  به یکی ازدفاتر پلیس +۱۰ استان مراجعه کنند.

او افزود: اعزام مشمولان در این تاریخ ها بر اساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشکوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می‌شود

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی  گفت :  مشمولان عزیز باید  ۲ نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده باشند و کارت دیجیتال واکسن را  روز اعزام همراه داشته باشند.

سرهنگ حسینی افزود : مشمولانی که در مهلت تعیین شده برای  اعزام به خدمت مراجعه ننمایند برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهاد‌های قانونی، عدم صدور پروانه کسب مواجه  می شوند .

او گفت : طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت دارند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت : مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

سرهنگ حسینی  گفت :تمامی مشمولان باید برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.


ت ت
کدخبر: 97200 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها