نابودی جوان مردم بخاطر علاقه به سلبریتی معروف!+عکس

تصاویر خبرساز منتشر شده از یک جوان در فضای مجازی، جنجالی بپا کرد که موجب نگرانی بسیاری از اعضای جامعه شده است.

نابودی جوان مردم بخاطر علاقه به سلبریتی معروف!+عکس

به گزارش منیبان؛ این اولین بار نیست که علاقه بیش از حد و غیر معقول یک شخص برای شباهت به سلبریتی مورد علاقه اش، خبر ساز میشود. دختر جوانی که در این بخش ماجرای او را خواهید خواند، جزو چند نفری است که به هوای شباهت به کیم کارداشیان اقدام به کاری کرد که خیلی زود پشیمانی نتیجه کارش گشت.

مدلی که مصمم است شبیه کیم کارداشیان شود 140 هزار پوند برای جراحی خرج کرده است. جنیفر پامپلونای 24 ساله برزیلی تا کنون 180000 دلار معادل مبلغی بیش از 5 میلیارد تومن برای انواع جراحی زیبایی هزینه کرده است ولی بین تمام این جراحی ها، جراحی پلاستیک انجام شده اخیر روی صورتش نام او را سر زبان ها انداخت.

او که طی این چند سال مقدار زیادی چربی به نقاط مختلف بدن خود تزریق کرده است حالا دست به تغییر صورتش زده و انواع عمل های زیبایی صورت را با وجود مخالفت پزشکان زیبایی، برای خود سفارش داده است و همچنان تصمیم دارد به این کار خود ادامه دهد.

این دختر جوان که مدتی به عنوان مدلینگ مشغول کار بوده است، در حال حاضر به عنوان شخصی که نیاز به بهبود وضعیت روانی دارد نام برده می شود و اکثر مردم دنیا بر این باورند که این مدلینگ زن به جای مراجعه به پزشک زیبایی بایستی به روانشناس مراجعه کند چرا که او به گونه ای بدبخت شده و زندگی عادی خود را رها کرده است.

جنجال به راه افتاده پس از انتشار این خبر، بیشتر ار سوی والدینی بود که نگران الگو برداری های نادرست فرزندانشان از افرادی همچون کیم کارداشیان و ... بودند و با این الگو برداری های نا آگاهانه خود را دچار مشکل میکنند. همین مسائل دلیلی بود تا برای این خبر تیترهایی همچون "دردسر کیم کارداشیان برای خانواده ها" یا "اسم کیم کارداشیان و یه جنجال جدید" منتشر شود.


ت ت
کدخبر: 97230 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها