خبرهای بد از بازار خودرو!/ خودروی محبوب ایرانخودرو گرانتر شد+ جزییات

بازار خودرو پس از چند هفته که روند با ثباتی را پشت سر می گذاشت، با اوج گیری دوباره قیمت دلار، امروز در اکثر مدل های پر فروش افزایش قیمت را ثبت کرد. حالا باید منتظر ماند که افزایش امروز قیمت ها، موقتی است یا شروع مجدد روند صعودی خواهد بود.

خبرهای بد از بازار خودرو!/ خودروی محبوب ایرانخودرو گرانتر شد+ جزییات

به گزارش منیبان، پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر بود و با کاهش دو میلیونی دیروز، ۳۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹، با ۲ میلیون تومان افزایش ۳۵۵ میلیون تومانی شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما با ۳ میلیون افزایش همراه بود و ۴۱۳ میلیون و در نسخه اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۶۰۵  میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای این خودرو با سقف فلزی مدل ۱۴۰۱ نیز بدون تغییر، ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی چند روزی است بدون تغییر ۲۹۰ میلیون معامله می شود. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز، طبق امروز هم بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ مطابق روند ثابت هفته گذشته بدون تغییر ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و قیمت این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ با ۱ میلیون افزایش به ۳۱۴ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۰۸ هم که هفته گذشته دست از افزایش برداشته بود این هفته را هم بدون تغییر سپری می کند و همچنان ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۵  میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون افزایش به ۴۰۴ میلیون تومان رسید و این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک با ۵ میلیون افزایش ۵۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک هم ۵ میلیون گران شد و ۵۹۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. نسخه دنده ای اما بدون تغییر ۴۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای با ۳ میلیون افزایش ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد و نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم با ۲ میلیون افزایش ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر، ۳۳۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم بتغییری نداشت و ۲۱۵  میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای هم بدون تغییر ۲۱۶ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک امروز بدون تغییر بود ۲۰۴ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار هم تغییری نداشت و ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۳ میلیون کاهش ۳۷۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون افزایش ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد.

انتهای پیام/


ت ت
کدخبر: 89358 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها