دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم 2022

خرید دستگاه لیزر الکس دایود یکی از جدیدترین تکنولوژیها برای حذف موهای زائد بدن است که استفاده از این دستگاه بسیار راحت تر است و محدودیتهای بقیه دستگاهها را ندارد.

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم 2022

به گزارش منیبان، ویژگی های پیشرفته که باعث خرید دستگاه لیزر تیتانیوم میشود همانند دستگاه لیزر الکس دایود ، درمان را برای بیماران از هر نوع پوست و رنگ ایمن می کند. در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که دستگاههای لیزر مو مانند تیتانیوم که از دو هندپیس برای رفع موهای زائد بهره میبرند طول عمر بیشتری خواهند داشت و همچنین تا سالها میتوانند کیفیت عملکرد خود را حفظ کنند. تعداد جلسات باید تا زمانی ادامه داشته باشند که همه موهای زائد از بین بروند.

بنابراین در یک جلسه نمی توان همه آن موها را از بین برد. پس باید تعداد جلسات لیزر تا زمانی ادامه داشته باشد، که همه تار های مو تحت اشعه قرار بگیرند. این مهم باعث می شود تا آب انتقال داده شده از کولینگ تا هندپیس ها به خوبی جریان داشته باشد.

که برای انوع پوست ها می تواند از آن استفاده کرد. در حین درمان بهتر است که فقط از ژیلت برای از بین بردن موهای زائد استفاده نمایید. این دستگاه لیزر تیتانیوم قادر است روی مساحت 6 سانتی متر مربعی کار کند که باعث سریعتر شدن درمان می شود. این دستگاه توانایی این را دارد که طول موجهای لیزری را به طور هم زمان شلیک کند و تارهای موی زائد را هدف قرار دهد و همین طور این دستگاه فناوری خنک کننده نیز دارد که نمیگذارد پوست بیش از حد گرم شود و آسیب ببیند و باعث سوختگی شود.

لیزر های اندیاگ

 

لیزر های اندیاگ هم مخصوص پوست های تیره تر و برنزه هستند. در حقیقت ویژگی هایی که در ادامه به شرح آنها می پردازیم وجه تمایز کلیدی این دستگاه با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس می باشد. اما روش آنها دردر سر ساز است و باید به صورت مداوم از آنها استفاده کنید. بسیاری از افراد وکاربران این باور غلط را دارند که موهای زائد بلافاصله بعد از لیزر می ریزند و دیگر نیاز به شیو نیست اما اساس کار لیزر متفاوت است و شاید 1تا 2 هفته اثری را احساس نکیند ولی لیزر از هفته 2تا 3 اثر بخشی خود را نشان می دهد و ریزش موها را مشاهده می کنید.

ویژگیهای دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی دیگر از ویژگیهای دستگاه وجود سیستم خنک کننده آن میباشد که لیزر را در طول درمان برای بیمار آسان میکند و افراد در این مدت هیچ سوزش و درد و سوختگی را احساس نمیکنند. دستگاه لیزر تیتانیوم با دارا بودن شعاع لکه (اسپات سایز) چهار سانتیمتری، در هر شات محدوده بزرگی را تحت تاثیر قرار داده و باعث تسریع مدت زمان در هر جلسه میشود. مشاهده شده است که دستگاه لیزر تیتانیوم نتایج طولانی مدت و مؤثرتری نیز ارائه میدهد.

 مس فلزی است به راحتی گرما را از خودش عبور می دهد و نمی گذارد گرما به روی لیزر بار متمرکز شود و باعث سوختن شود. البته مزایا و ویژگی های خاص دستگاه تیتانیوم بر قیمت آن تاثیر می گذارد. چون ملانین در خود پوست قرار دارد، لیزر نمی تواند بر روی پوست های روشن اثر منفی بگذارد. برای مثال ناحیه بیکینی چون رطوبت بالاتری دارد، نیاز تعداد جلسات بیشتری دارد. در بعضی جاها نیاز هست که تعداد جلسات بیشتری لازم باشد.

تعداد جلسات لیزر بین ۶ تا ۸ جلسه است. هر جلسه بین ۴۰ تا ۴۵ روز فاصله دارد. اثرات لیزر می تواند در هر ناحیه متفاوت باشد. البته از بین بردن موهای زائد در هر قسمت از پوست متفاوت است. ریشه مو ها در تار مو از ملانین برخوردار است. این روش ها می توانند علاوه بر نور از رادیو فرکانس هم به صورت همزمان استفاده کنند. سرعت انجام کار را هم به شدت بالاتر می برد. این دستگاه علاوه بر درمان موهای زائد، در جوانسازی و افزایش سرعت کلاژنسازی مؤثر است. اگر به دنبال لیزر موهای زائد بدن خود بوده باشید، حتماً به خوبی میتوانید که برای انجام لیزر موهای زائد، دستگاههای لیزر متنوع و بسیاری در بازار وجود دارد.

 از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم

 از بین بردن موهای زائد، امروزه طرفداران زیادی دارد. یکی از مواردی که می تواند همواره تغییر کند ظاهر دستگاه هاست . اما روشی مناسب است که بتواند شما را از شر موهای زائد برای همیشه خلاص کند. این دستگاه را از نظر کیفیت عملکرد، دوام و صرفه اقتصادی می توان در دسته لیزرهای بالارده قرار داد. اما دستگاه لیزر تیتانیوم از آن دسته دستگاه هایی می باشد. این ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم از آسیب و ناراحتی پوست جلوگیری می کند. با داشتن فناوری تری دی، یعنی لیزر همزمان با سه طول موج برای از بین بردن مو که در توضیحات دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم ارائه شده بود، دستگاه لیزر تیتانیوم همراه با فناوری کاترو تی ام (یک نقطه لکه بسیار بزرگ که مساحت 600 الی 900 سانتی متر مربع را پوشش می دهد) 40 درصد زمان درمان را کوتاه تر می کند. معمولاً دستگاه های لیزر از سه طول موج برخوردار هستند.

 

در انتخاب یک دستگاه لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی مهم است؟

در واقع افراد بسیار زیادی از کار کرد و ویژگی های این دستگاه آگاه نیستند و به طور غلط آن را انتخاب می کنند اما توجه داشته باشید برای انتخاب دستگاه لیزر مناسب با پوست و موی خود باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید. برتری و ویژگی دیگر دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به سایر دستگاه های موجود در ایران این است که این دستگاه با بروزترین متود روز دنیا در سخت افزار و نرم افزار به صورت سالانه آپدیت و روانه ی بازار میشود. به همین دلیل است که می گویند لیزر روی موهای تیره تر اثر بهتری دارد. در نتیجه بدنه موها را به رنگ تیره در می آورد. دستگاه لیزر دایود مناسب پوست های روشن رو به تیره مناسب است. در طول موج ۸۰۸ نانو متر دایود هستند. خرید دستگاه لیزر الکس دایود یکی از جدیدترین تکنولوژیها برای حذف موهای زائد بدن است که استفاده از این دستگاه بسیار راحت تر است و محدودیتهای بقیه دستگاهها را ندارد. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ساده در ابتدا نیاز هست که شما با مشخصات این محصول آشنا بشوید ، چند قالبیت خوب این دستگاه را میتوان در ادامه مشاهده کنید. 

اطلاعات بیشتر در خصوص خرید لیزر موهای زائد در وب سایت تیتانیوم الما.


ت ت
کدخبر: 109160 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها