فرمانده کل سپاه خبر داد؛

اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه جوانان با محوریت مساجد

فرمانده کل سپاه گفت: ساخت مساجد و اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه جوانان با محوریت مساجد اقدام مهم و اثربخشی خواهد بود.

اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه جوانان با محوریت مساجد

به گزارش منیبان، سردار حسین سلامی در جریان دیدار با شهردار تهران به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری تهران در یک سال اخیر اظهار کرد: اهمیت شهر تهران نسبت به سایر کلانشهرها در این است که تهران قلب انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و اهمیتی که این کلانشهر در بعد ملی و بین‌المللی برای ایران اسلامی دارد، در راستای محور مقاومت و ابعاد جهانی نیز قابل ارزیابی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به این موضوع عملکرد و مجموعه رویکردهای شهرداری تهران، حائز اهمیت و اثرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حمل‌ونقل عمومی یکی از مهم ترین موضوعات حوزه شهری است، تصریح کرد: شهروندان با توسعه و تسهیل دسترسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی، رغبت بیشتری نسبت به استفاده از آن خواهند داشت؛ امیدواریم در این دوره مدیریت شهری، توسعه حمل‎و‎نقل عمومی شهر تهران به یکی از شاخصه‌های تاثیرگذار در عملکرد مدیریتی شهرداری پایتخت تبدیل شود.

سلامی با تاکید بر اینکه حوزه جوانان، نیازمند اقدامات ویژه‌ای در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و توسعه امکانات ورزشی است، تصریح کرد: ساخت مساجد و اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه جوانان با محوریت مساجد اقدام مهم و اثربخشی خواهد بود.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 140863 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها