دختر ایرانی که از جاسوس آمریکایی حامله شد کیست؟ + عکس

نشریه جوانان‌ گزارشی جنجالی منتشر کرد با این تیتر: «من از سرپرست تفنگداران دریایی سفارت آمریکا حامله هستم»

دختر ایرانی که از جاسوس آمریکایی حامله شد کیست؟ + عکس

به گزارش منیبان، علی ملیحی طی یادداشتی در توئیتر از راز یک قتل هولناک پرده برداشت.

این روزنامه نگار نوشت: فروردین ۵۹ اعظم دانشجوی ۲۳ساله تربیت‌ معلم درتهران به قتل رسید. برادرش او را به ‌کوچه‌ای‌ خلوت در خیابان ایرانشهر کشاند و خفه کرد و باطناب، جسد را به درِ یک خانه آویخت.

عبدالناصر ساعتی بعد خود را تسلیم پلیس کرد و به ماموران گفت خواهرش نوزاد نامشروعی را باردار بوده و او برای پاک کردن لکه ننگ از دامان خانواده‌ مرتکب جنایت شده. نوزادی که در کالبدشکافی جسد مشخص شد پسر بوده است.

در نگاه نخست این حادثه دردناک یک جنایت ناموسی بود اما قتل اعظم و طفلی که در شکم داشت، با یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ ایران پیوند داشت: تسخیر سفارت آمریکا. وقتی اعظم به قتل رسید، هفته‌نامه جوانان‌ امروز خبر جنایت را با این تیتر بازتاب داد: «دختری که از جاسوس آمریکایی باردار بود چگونه بدست برادرش به قتل رسید؟»

عبدالناصر به پلیس گفت به گفته خواهرش، پدر این نوزاد، مایکل مولر تفنگدار دریایی سفارت آمریکاست که آن‌ روزها گروگان دانشجویان خط امام بود.

عبدالناصر گفت: «برای اینکه نطفه ننگین این جاسوس امریکایی را از دامن خانواده‌ام پاک کنم خواهرم را کشتم. این جاسوس نیز باید اعدام شود و به سزای اعمال ننگینش برسد.»

قصه اعظم قبلا هم به مجلات تهران راه پیدا کرده بود. آذر ۱۳۵۸، یک ماه پس از تسخیر سفارت آمریکا، یک خبر جنجالی منتشر شد. یک دخترجوان مدعی بود ازیک گروگان‌ آمریکایی باردار است. نشریه جوانان‌ امروز گزارشی جنجالی منتشر کرد با این تیتر: «من از سرپرست تفنگداران دریایی سفارت آمریکا حامله هستم»

دختر ایرانی


ت ت
کدخبر: 179155 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها