فیلم اظهارات صریح حسن نوروزی درباره تعداد محافظان رئیسی در پرند و مدیریت اشرافی را ببینید

فیلم اظهارات نماینده رباط کریم در مجلس درباره سفر ابراهیم رئیسی به پرند منتشر شد.

فیلم اظهارات صریح حسن نوروزی درباره تعداد محافظان رئیسی در پرند و مدیریت اشرافی را ببینید

به گزارش منیبان، چند روز پیش خبرگزاری خبرآنلاین در «کافه خبر» میزبان حسن نوروزی نماینده اصولگرا و غلامرضا نوری قزلجه نماینده مستقل مجلس یازدهم بود، در خلال مناظره ای که پیرامون لایحه عفاف و حجاب، طرح صیانت و عملکرد مجلس برگزار شده بود، نوروزی نماینده رباط کریم گریزی به سفر اخیر رئیس دولت سیزدهم به پرند زد و از نوع حضور رئیسی در بین مردم و تعداد زیاد محافظان وی انتقاد کرد.

او در این مناظره تاکید کرد: «مدیریت اصولی مربوط به مدیریت شهید رجایی و مقام معظم رهبری است. حرف بنده سر این است که سبک مدیریت جهادی و انقلابی و آنچه که رهبری می‌فرمایند این سبک مدیریت که در حال حاضر اجرا می‌شود نیست، این سبک مدیریتی که حالت اشرافی به آن می‌دهیم مدنظر رهبر انقلاب نیست...»

در اقدامی عجیب و درحالیکه متن صریح و دقیق اظهارات حسن نوروزی در خبرآنلاین منتشر شده بود و فیلم آن نیز در این رسانه موجود بود، این نماینده در اقدامی غیراخلاقی اقدام به مصاحبه با خبرگزاری دولت (ایرنا) و خبرگزاری ایسنا کرد و ضمن تکذیب اظهاراتش مدعی تحریف اظهاراتش در این مناظره شد.

خبرگزاری خبرآنلاین در راستای مشی اخلاقی و حرفه ای خود که همیشه پایبند به انتشار کامل اظهارات مصاحبه شوندگان است، برای روشن گری نسبت به اظهارات کذب نماینده رباط کریم و دفاع از مشی حرفه ای خود اقدام به انتشار این فیلم خواهد کرد. قضاوت درباره اظهارات حسن نوروزی را به مخاطبان آگاه و فهیم خود می سپارد.

ت ت
کدخبر: 193447 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها