نماینده شدن چقدر خرج دارد؟

۵ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم هزینه‌کردهای مالی خود را به صورت شفاف اعلام کردند.

نماینده شدن چقدر خرج دارد؟

به گزارش منیبان، ۵ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم هزینه‌کردهای مالی خود را به صورت شفاف اعلام کرده‌اند که در ادامه می‌خوانیم:

علیرضا عباسی منتخب مردم کرج در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و عضو فعلی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت که در این دوره ۴۷ میلیون و هفتصد هزار تومان هزینه انتخاباتی کرده که این هزینه کرد طبق حسابی که باید بر اساس قانون معرفی می‌کردیم انجام شده است .

نماینده کرج عنوان کرد برای دوره یازدهم نیز ۱۳ میلیون هزینه انتخاباتی داشتم که این نیز اعلام عمومی شده بود و اموال و دارایی خود را در این دوره و دوره قبل نیز به قوه قضائیه اعلام کردم و همه این موارد رسانه‌ای هم شده تا رأی‌دهندگان و مردم هم در جریان آن قرار گیرند.

روح‌الله متفکر آزاد منتخب مردم تبریز و عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در گفت‌وگو با تسنیم، عنوان کرد که در دوره دوازدهم ۳۷۴ میلیون و چهارصد و هفتاد و یک هزار تومان برای تبلیغات انتخابات هزینه کردم و در دوره قبل نیز ۱۵۸ میلیون تومان هزینه شد که از محل پس‌اندازها شخصی و خانوادگی و کمک‌های مردمی بود و اسپانسری نداشتم.

منتخب مردم تبریز در مجلس دوازدهم، گفت: علاوه بر اینکه باید هزینه کردهای انتخاباتی و میزان اموال و دارایی‌ها در اول و آخر دوره نمایندگی طبق قانون به قوه قضائیه اعلام شود، در راستای شفافیت به رأی دهندگان و مردم نیز اعلام شود که این موضوع به سالم سازی انتخابات کمک می‌کند.

همچنین میثم ظهوریان منتخب مردم مشهد و کلات نیز عنوان کرد که برای انتخابات دوازدهمین انتخابات ۲۵۰ میلیون هزینه کرده که آن را به صورت شفاف اعلام کرده است.

علاوه بر این روح الله نجابت نماینده و منتخب مردم فارس در مجلس نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از هزینه‌کرد ۲۶۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان خبر داده بود و علی اصغر نخعی منتخب مردم مشهد و کلات نیز هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام عمومی کرده است.

منبع: تسنیم


ت ت
کدخبر: 205972 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها