نظر عجیب کارشناس صهیونیست؛ عملیات غزه باید متوقف شود!

«آوی ایساکاروف» متخصص امور عربی در وب سایت صهیونیستی والا ، در صفحه توییتری خود نوشت که عملیات علیه غزه از نفس افتاده و اثرگذاری خود را از دست داده است و بنابر این به چند دلیل باید پایان یابد.

نظر عجیب کارشناس صهیونیست؛ عملیات غزه باید متوقف شود!

به گزارش منیبان؛ این کارشناس صهیونیست نخستین دلیل خود را اینگونه توضیح می دهد: موفقیت های تاکتیکی ارتش اسرائیل هرگز نمی تواند تغییری در دستاوردهای راهبردی حماس که آتش آن غزه ، کرانه باختری ، لبنان ، سوریه و حتی داخل اسرائیل را شعله ور کرده است، ایجاد کند، حتی اگر ده ها و یا صدها فلسطینی را بکشیم.

وی دلیل دوم را اینگونه تشریح می کند: کرانه باختری پس از سال ها از خواب بیدار شده و دیروز درگیری های گسترده در این منطقه به کشته شدن یازده فلسطینی منجر شد بنابر این متوقف کردن عملیات علیه غزه به آرامش فضا در آنجا و همچنین در داخل اسرائیل منجر خواهد شد. 

ایسکاروف تاکید کرده است : آنچه بافوریت باید انجام دهیم، بازنگری در خصوص موضوع غزه است زیرا سیاست های کابینه بنیامین نتانیاهو که حماس را تقویت کرده، اشتباه بوده است و همچنان ادامه دارد.

وی می افزاید که از تمایل به حمله سخت علیه حماس به ویژه هنگامی که آماده نیست سخن گفته اند اما اکنون و در پرتو تحولات منطقه ای که شعله ور شده ، مشخص است تمایلی غیرواقعی بوده است.

این کارشناس صهیونیست می نویسد: به نظر می رسد تنها راه شکست حماس آغاز عملیات زمینی است و اما همچنان به نظر می رسد در فرماندهی اسرائیل اتفاق نظر وجود دارد که تمایلی برای چنین عملیاتی وجود ندارد.


ت ت
کدخبر: 20685 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها