قالیباف پس از سفر دو روزه به روسیه، وارد تهران شد

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل، پس از حضور در نشست روسای مجالس بریکس که در کشور روسیه برگزار شده بود، وارد فرودگاه مهرآباد شد.

قالیباف پس از سفر دو روزه به روسیه، وارد تهران شد

به گزارش منیبان؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در صدر هیئتی برای شرکت در نشست روسای مجالس بریکس به روسیه سفر کرده بود، عصر امروز سن‌پترزبورگ را به مقصد تهران ترک کرد و دقایقی قبل وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

رئیس قوه مقننه در این سفر با سخنرانی در مجمع پارلمانی بریکس و اجلاس بریکس‌پی در دیدارهای دوجانبه با همتایان خود از مجالس کشورهای روسیه، اتیوپی، بلاروس، قزاقستان، ارمنستان و تاجیکستان و رئیس جمهور روسیه پیرامون اهمیت توسعه روابط تجاری دو جانبه و چندجانبه و استفاده از ظرفیت اقتصادی و ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران در بریکس و شانگهای گفت‌وگو و رایزنی کرد.

در جریان برگزاری این مجمع پارلمانی، سید شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سید روح‌الله موسوی نماینده مردم لردگان و خانمیرزا، شهین جهانگیری نماینده مردم ارومیه و مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس دوازدهم با حضور در فرودگاه مهرآباد، در بدو ورود از آقای قالیباف استقبال کرد.

 


ت ت
کدخبر: 225042 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها