فحش دادن همسر علیرضا نیکبخت به عاشقان شوهرش در اینستا!/ عکس

علیرضا نیکبخت درسته که خودش بازیکنی با استعداد بوده و شهرت هم دارد اما همسرش هم انگاری بسیار علاقمند به معروف شدنه و در راه کلی تلاش میکنه!

فحش دادن همسر علیرضا نیکبخت به عاشقان شوهرش در اینستا!/ عکس

به گزارش منیبان،  قدیم ندیما تنها شهرت اصلی میان بازیگران بود و بعد هم چهره هایی همانند خواننده ها و هنرمندانی که دیگه خیلییی تاپ و درجه یک باشن. اما حالا دیگه اوضاع خیلی فرق کرده و حتی خیلی از کاربران اینستاگرامی هم واسه خودشون شاخی شدن و به شهرت رسیدن اونهم با چی؟ با بلاگری و نشون دادن لاکچر بازیای تو طول روزشون! حالا شما فرض کن دیگه یکی از اعضای خونوادت و یا همسرت مشهور باشه و این عشق شهرته هم درونتون آتیشش حسابی تند شده باشه خب قطعا به هر دری میزنید تا از شهرت اعضای خانوادت استفاده کنی و با ترفندای بلاگری بشی یکی از شاخ های اینستاگرامی! خب همه این موارد رو اگه بخوام در یک نفر بگنجونیم باید همسر علیرضا نیکبخت رو نام ببریم که در این مدت کوتاهی که با علیرضا نیکبخت ازدواج کرده تلاش بسیاری داشته تا تبدیل به چهره ای شناخته شده در اینستاگرام بشه! علیرضا نیکبخت هم البته در این راه حسابی همراه همسرش بوده و هست و خودش هم از علاقمندان این لایف استایل می باشد.

mona_hp_nikbakht_22_2774906552314993300_51024727892

حالا شاید بپرسین مگه این نوع زندگی چی میخواد که مونا خانوم نیکبخت از اون راه داره میره؟ خب از اصلی ترین کارای دیده شدن در فضای مجازی انتشار تصاویر لاکچری طور و نامتعارف از خود هستش که مونا نیکبخت راه به راه در حال سورپرایز شدن هستش که البته چند تصویر مربوط به این موضوع رو انگاری از صفحش پاک کرده و زیادی مورد هجوم نظرات کاربران همیشه در صحنه قرار گرفته! دومیش دم به دقیقه به خود رسیدن و نشون دادنشون هستش که خب مونا خانوم تیک این مورد رو هم کامل گرفتن! بعدی هم شوهر شوهر کردن در فضای مجازی می باشد که مونا نیکبخت ظاهرا در این خیالات هستند که تنها ایشون ازدواجی موفق داشتن و زندگی لاکچری دارن!


ت ت
کدخبر: 108906 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها