پرکاس: وقت تلف کردن در مرام ما نیست/ برنامه خاصی از تراکتور ندیدم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانم مقابل تراکتور عمداً به زمین نیفتادند تا وقت تلف کنند.

پرکاس: وقت تلف کردن در مرام ما نیست/ برنامه خاصی از تراکتور ندیدم

به گزارش مُنیبان؛ رضا پرکاس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که ۹۶ دقیقه جانانه جنگیدند، موقعیت داشتیم و خوب پرس کردیم ولی باید بدانیم برای این بازی چهار بازیکنمان از جمله طالب ریکانی، بوعذار، سینا مریدی و حسن بیت سعید را نداشتیم. هرچند مابقی نفراتمان جانانه جنگیدند ولی فوتبال همین است.

وی ادامه داد: دو موقعیت عالی داشتیم که گل نشدند و اگر گل نزنی، گل می خوری. حریف فقط یک کار در این بازی انجام می‌داد. آن‌ها توپ را بلند پشت دفاع‌های ما می‌انداختند و ۹۰ دقیقه همین کار را کردند و ما هم خوب پوشش دادیم اما در نهایت گل خوردیم که مشکوک به آفساید بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: وجود VAR می‌تواند خیلی از مسائل را حل کند ولی چون نداریم باید به قانون داور تمکین کنیم. ضمناً ما هیچ وقت داور را نقد نمی‌کنیم اما در صحنه‌های ۵۰، ۵۰ قانون حق را به دفاع می‌دهد. به هر حال ما خیلی تلاش کردیم و تراکتور در خانه و مقابل هوادارانش بازی می کرد و لازم بود فشار بیاورد اما برنامه خاصی از این تیم ندیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شکست قبلی‌تان به نظر می‌آید این بازی روز حساسی برای شما بود، گفت: تمام بازی‌های لیگ برای ما حساس هستند. ما روبه روی پرسپولیس هم ۴۵ دقیقه به این تیم فشار آوردیم اما فوتبال همین است.

پرکاس در پاسخ به سوال دیگر که باشگاه تا چه زمانی از شما حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: اصلاً صحبتی در این زمینه نبوده است و دلیل ندارد پیش داوری صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به داشته‌هایمان بسیار عالی کار کردیم و دست حریف را خوانده بودیم. من به تاکتیک فردی تراکتور احترام می‌گذارم ولی ما خیلی خوب بازی را کنترل کنیم. بازی تمام شد و باید برای بازی‌های بعد تلاش کنیم و مهم این است که خوب جنگیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره زمین خوردن بازیکنانش که با اعتراض هواداران تراکتور همراه بود، گفت: بازیکنان تراکتور هم زمین خوردند و آیا می‌توان گفت از نظر بدنی مشکل داشتند؟ ضمن اینکه بازیکنان ما عمداً به زمین نیفتادند که وقت تلف کنند و این در مرام تیم ما نیست  وگرنه برای وقت تلف کردن راه‌های دیگری وجود دارد. حتی دو بار بازی جوانمردانه را انجام دادیم اما در صحنه‌ای میزبان بازی جوانمردانه را انجام نداد و گله‌ای نداریم اما قانون می‌گوید وقتی توپ را به خاطر مصدومیت بازیکن حریف بیرون می‌زنیم آن‌ها باید توپ را به ما برگردانند اما تراکتور این کار را نکرد و ایرادی نیست چون قانونی نیست. ضمن اینکه دروازه‌بان ما قصد وقت تلف کردن نداشت.

 

 


ت ت
کدخبر: 108764 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها