خطر مصدومیت شدید پدیده لیگ برتر

در اواسط نیمه اول دیدار تراکتور و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بود که لگد کردن زانوی یاسین سلمانی توسط واگنین وینگر راست قرمزپوشان تبریزی با مصدومیت شدید بازیکن سپاهان مواجه شد. سلمانی پس از این برخورد تلاش کرد در بازی بماند ولی پس از چند دقیقه از شدت درد مجبور شد جای خودش را به فرشاد احمدزاده بدهد.

خطر مصدومیت شدید پدیده لیگ برتر

به گزارش مُنیبان؛ در اواسط نیمه اول دیدار تراکتور و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بود که لگد کردن زانوی یاسین سلمانی توسط واگنین وینگر راست قرمزپوشان تبریزی با مصدومیت شدید بازیکن سپاهان مواجه شد. سلمانی پس از این برخورد تلاش کرد در بازی بماند ولی پس از چند دقیقه از شدت درد مجبور شد جای خودش را به فرشاد احمدزاده بدهد.

سلمانی چند روز پس از این مسابقه آزمایش "ام‌آر‌آی" داد و مشخص شد که مینیسک او آسیب دیده است. البته همینکه رباط و مینیسک سلمانی دچار پارگی نشد نقطه مثبت این برخورد سخت بود.

سلمانی که حالا با این مصدومیت حداقل یکماه از میادین دور خواهد بود این روزها زیر نظر پزشکان سپاهان فیزیوتراپی و آب درمانی را برای ریکاوری انجام می‌دهد و به زودی بار دیگر آزامایش "ام‌آر‌آی" انجام خواهد داد تا میزان دقیق دوری‌اش از میادین مشخص شود.

سلمانی با این مصدومیت بدهنگام به طور کلی شانس تجربه اولین جام جهانی خود را در 20 سالگی از دست داد، ولی بخش مثبت ماجرا برای این پدیده جوان فوتبال ایران این است که با توجه به تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر زمان مناسبی برای بازگشت به میادین و اضافه شدن به ترکیب سپاهان در ادامه مسابقات دارد.

گفتنی است تیم فوتبال سپاهان با تصمیم مورایس  پس از تساوی بدون گل در رفسنجان دو هفته استراحت خواهد کرد و سپس بار دیگر فاز جدید تمرینات در باغ فردوس از سر گرفته می‌شود.


ت ت
کدخبر: 118373 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها