تلخ‌ترین دستاورد برای سپاهان؛ به صدرنشین نیم‌فصل دوم جام نمی‌دهند!

طلایی‌پوشان اصفهانی با وجود عملکرد درخشان در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم نتوانستند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

تلخ‌ترین دستاورد برای سپاهان؛ به صدرنشین نیم‌فصل دوم جام نمی‌دهند!

به گزارش منیبان، پرسپولیس در قامت قهرمان لیگ بیست‌ودوم کارش را به پایان برد؛ آن‌هم در شرایطی که شاگردان یحیی گل‌محمدی در سال جدید، 7 بازی پیاپی را در لیگ برتر با برد پشت سر گذاشتند و توانستند در فرمی ایده‌آل به مقام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم دست پیدا کنند. سرخ‌پوشان پایتخت با وجود کسب 7 پیروزی پیاپی، ناکام در تصاحب عنوان برترین تیم نیم‌فصل دوم بودند و این عنوان به سپاهان اصفهان رسید و جالب آنکه در رتبه دوم برترین تیم‌های نیم‌فصل دوم هم اثری از پرسپولیس دیده نمی‌شود.

صدرنشینی بی‌حاصل برای سپاهان!

شاگردان ژوزه مورایس که در دور برگشت هم مقابل استقلال و هم مقابل پرسپولیس توانستند به پیروزی برسند، با کسب 38 امتیاز در قامت بهترین تیم نیم‌فصل دوم کار خود را به پایان بردند. طلایی‌پوشان میانگین امتیازی 2.53 را به‌ثبت رساندند که می‌توانست برای تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود، آمار فوق‌العاده‌ای باشد اما ناکامی طلایی‌پوشان در نیم‌فصل نخست باعث شد تا شاگردان ژوزه مورایس نتوانند در پایان فاتح لیگ بیست‌ودوم شوند.سپاهانی‌ها در نیم‌فصل اول با کسب 27 امتیاز در رتبه سوم قرار داشتند و همین عملکرد ضعیف در نیم‌فصل اول زمینه‌ساز ناکامی آن‌ها در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر شد تا با وجود صدرنشینی قاطعانه در نیم‌فصل دوم، دست شاگردان ژوزه مورایس از جام قهرمانی کوتاه بماند.

موتور استقلال در بدترین نقطه خاموش شد

آبی‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل دوم شروع طوفانی داشتند و توانستند از هفته هفدهم تا هفته بیست‌وششم از مجموع 30 امتیاز ممکن، 28 امتیاز به‌دست آوردند و تصور می‌شد که شاگردان ریکاردو سا پینتو بتوانند به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم دست پیدا کنند. آبی‌ها بعد از آنکه در دربی پایتخت شکست خوردند، روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشتند و توقف مقابل صنعت‌نفت آبادان باعث شد تا شانس قهرمانی آبی‌ها در فصل جاری به حداقل برسد و امیدشان برای کسب جام از بین برود.

استقلال با وجود شکست در مقابل سپاهان و پرسپولیس در نیم‌فصل دوم و توقف مقابل تیم‌هایی مانند نساجی مازندران و صنعت‌نفت آبادان، توانست در قامت دومین تیم برتر نیم‌فصل دوم کارش را به پایان ببرد. شاگردان ریکاردو سا پینتو با کسب 35 امتیاز در 15 بازی بالاتر از تیم‌های مانند پرسپولیس در جدول نیم‌فصل دوم قرار گرفتند اما در شرایطی مشابه سپاهان، عملکرد ضعیف آبی‌ها در نیم‌فصل نخست و کسب 27 امتیاز باعث شد تا شاگردان سا پینتو هم نتوانند عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از آن خود کنند.

قهرمانی که در نیم‌فصل دوم سومین تیم برتر بود!

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس موفق شدند فاتح لیگ بیست‌ودوم شوند. پرسپولیسی‌ها در نیم‌فصل اول عملکردی خیره‌کننده داشتند و توانستند با 32 امتیاز در 15 بازی، در قامت بهترین تیم نیم‌فصل اول را به پایان ببرند و این عملکرد درخشان و فاصله 5 امتیازی با سپاهان و استقلال باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی به لحاظ فنی در شرایط بهتری نسبت به رقبای خود در نیم‌فصل دوم حضور پیدا کنند و این برتری امتیاز سبب شد تا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم به نام سرخ‌پوشان پایتخت شود.پرسپولیسی‌ها در حالی 7 بازی پایانی خود در لیگ بیست‌ودوم را با برد به پایان رساندند که در جمع تیم‌های برتر نیم‌فصل دوم نام‌شان در رتبه سوم دیده می‌شود! سرخ‌پوشان پایتخت با کسب 34 امتیاز از 15 مسابقه، پایین‌تر از سپاهان و استقلال قرار گرفتند اما با این وجود، نتایج به‌دست آمده در نیم‌فصل اول به کمک شاگردان گل‌محمدی آمد تا آن‌ها بتوانند در قامت تیم قهرمان فصل را به پایان برسانند.


ت ت
کدخبر: 156112 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها