واکنش تند هواداران به کاری که درویش با رونالدو کرد

در حالی که نظرات درباره عملکرد مدیر عامل پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر متفاوت است اما برخی اتفاقاتی که می‌افتد دستمایه شوخی با او می‌شود.

واکنش تند هواداران به کاری که درویش با رونالدو کرد

به گزارش منیبان، کاروان تیم النصر ساعاتی پیش وارد تهران شد. طبق عرف مسابقات بین‌المللی که مدیرانی از باشگاه میزبان به استقبال اعضای تیم میهمان می‌روند هیاتی از باشگاه پرسپولیس به فرودگاه امام خمینی رفت تا به کاروان النصر خوشامد بگوید.رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم یکی از کسانی بود که به فرودگاه امام رفت. از آنجا که در کاروان تیم النصر فوق‌ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو و ستاره‌هایی مثل سادیو مانه، عبدالرزاق حمدلله و ... حضور داشتند این مراسم به شکل ویژه‌ای توسط رسانه‌ها تحت پوشش قرار گرفت.وقتی اعضای باشگاه النصر به پاویون فرودگاه رسیدند درویش به سمت آنان رفت تا خوشامد بگوید و با آنها سلام و احوالپرسی کند. طبیعی بود که او به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با رونالدو هم صحبت کوتاهی داشته باشد و در این میان عکسی هم گرفته شود.اما عکسی که از این دو نفر درکنار هم گرفته و منتشر شد واکنش‌های عجیبی را در پی داشته است. عکس حتی کیفیت خوبی هم ندارد اما منتقدان مدیرعامل پرسپولیس بابت همین عکس به او طعنه می‌زنند.

مثلا برخی از کاربران با انتشار این عکس زیر آن نوشتند: «پرز بار دیگر با رونالدو دیدار کرد.» لقب «پرز» اشاره به فلورنتینو پرز مدیر عامل باشگاه رئال مادرید است که برخی منتقدان درویش از آن برای طعنه زدن و انتقاد از مدیر عامل پرسپولیس استفاده می‌کنند.البته که به عملکرد درویش انتقاداتی هم وارد است اما رفتن به استقبال رونالدو و کاروان النصر موضوعی نیست که به آن انتقادی وارد باشد. طبیعتا اتفاقاتی مثل حضور یک فوق ستاره چیزی نیست که خیلی تکرار شود و در این موارد باید مدیران رده بالای باشگاه وارد عمل بشوند.منتقدان درویش دلایل زیادی برای انتقاد از او دارند. دلایلی مثل انفعال در روزهای پایانی نقل و انتقالات، حضور در برنامه فوتبال برتر و مطرح کردن مواردی که برای پرسپولیس دردسرساز شد و ... اما کاری که درویش امروز کرد کاری بود که هر مدیر نرمال و مسئولیت‌پذیری انجام می‌‌داد.


ت ت
کدخبر: 176926 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها