8 گل و 4 پاس گل؛ این سردار است یا جادوگر؟

ستاره بی چون و چرای این روزهای تیم ملی کسی جز سردار آزمون نیست.

8 گل و 4 پاس گل؛ این سردار است یا جادوگر؟

به گزارش منیبان؛ بازیکنی که توانسته در 7 بازی آخر، 8 گل بزند و 4 پاس گل بدهد و نمره اش درست مانند شماره پیراهنش، بیست است. نکته ویژه درباره آزمون این است که حالا او فقط یک مهاجم مرکزی و مردی برای زدن نیش آخر نیست بلکه حضور در رم و تمرین زیر نظر مورینیو، باعث شده آزمون اصول عقب آمدن و گلسازی را هم به خوبی گل زدن یاد گرفته است. ثبت چنین آماری شاید به این معنا باشد که در شروع مجدد لیگ های اروپایی، آزمون فرصت بیشتری برای حضور در بازیهای رم پیدا کند و شاید حتی جلوتر از امثال الشعراوی و دیبالا، وارد ترکیب اصلی هم بشود.

 * گل: ازبکستان، تنها تیمی است که توانسته دروازه‌اش را برابر آزمون بسته نگه دارد. آنها البته پیش از بازی مقدماتی جام جهانی، نیش شماره 20 را در فینال بازیهای کافا تجربه کرده اند. گل نزدن برابر ازبک ها به روند گلزنی آزمون در 6 بازی پیاپی پایان داد. آزمون در 7 بازی آخر تیم ملی توانسته 8 گل بزند. کشیده شدن ترمز گلزنی‌های آزمون در بازی با ازبکستان یعنی او برای زدن گل ملی شماره پنجاهش باید تا آغاز جام ملتهای آسیا صبر کند.

* پاس گل: بازی در کنار مهدی طارمی و البته محمد محبی، این فراغ بال را به آزمون داده تا به جز زدن گل به ساختن گل هم فکر کند. او در هر 2 بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2026، پاس گل داده و آمارش را به 4 پاس گل در 7 بازی اخیر تیم ملی رسانده است.


ت ت
کدخبر: 188379 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها