امیدواری باهویی و ناامیدی پیشکسوتان؛ نبیل در دربی بازی می‌کند؟

مهاجم سوئدی پرسپولیس بعد از بازی با هوادار به هواداران وعده گل‌زدن در دربی را داد. دیداری که مشخص نیست او اصلا شانس بازی کردن و یا حتی نشستن روی نیمکت در آن را دارد یا نه.

امیدواری باهویی و ناامیدی پیشکسوتان؛ نبیل در دربی بازی می‌کند؟

به گزارش منیبان، نبیل باهویی بعد از بازی با هوادار صحبت‌های امیدوارکننده‌ای مطرح کرد. او از این که در جریان بازی تاثیرگذار بوده و توانسته عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشته باشد خوشحال بود. همچنین در صحبت‌هایش از دربی و هیجانش برای این بازی صحبت می‌کرد. گویا این مهاجم سوئدی امیدوار است که با توجه به بازی هوادار، یحیی گل‌محمدی برای بازی هفته آینده روی او حساب کند.این در حالی است که گفته می‌شود اگر شهاب زاهدی به این بازی می‌رسید شاید نبیل باهویی حتی در لیست هجده نفره هم قرار نمی‌گرفت. از طرف دیگر، بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس هم اعتقاد دارند این بازیکن نباید در پرسپولیس حضور داشته باشد. رضا جباری، بازیکن سابق پرسپولیس که اتفاقا شماره پیراهنش بر تن نبیل باهویی است از رفیق قدیمی‌اش درخواست کرده که دیگر به شماره 14 تیمش بازی ندهد:" برای بازیکنان ارزش زیادی قائلم و دوست ندارم کسی را نقد کنم، ولی از یحیی خواهش می‌کنم او را بازی ندهد. بازیکنی در این سطح باید بالاتر از بازیکنان ما باشد. نمی‌گویم باهویی ضعیف است، قطعاً بازیکن قابلی است، ولی به درد تاکتیک پرسپولیس نمی‌خورد."پیش از این هم بازیکنان سابق مانند سهراب انتظاری، حمید درخشان و محمد برزگر هم از عملکرد این مهاجم انتقاد کرده بودند. باید دید با توجه به جو موجود آیا یحیی گل‌محمدی فرصتی کوتاه در دربی به این بازیکن خواهد داد یا ترجیح می‌دهد لیست تیمش را بدون حصور او برای دربی ببندد.

تاریخ دربی از بازیکنانی که توانستند در این بازی ره صدساله را یک‌شبه طی کنند خالی نیست. آیا باهویی هم به این جمع اضافه خواهد شد یا بدون تجربه دربی تهران، ایران را ترک خواهد کرد؟


ت ت
کدخبر: 191175 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها