مخفی کاری عجیب تیم نساجی قبل از بازی با استقلال

باشگاه نساجی در اقدامی جالب هیچ تصویری از بازیکنانش در تمرین روز یکشنبه منتشر نکرد.

مخفی کاری عجیب تیم نساجی قبل از بازی با استقلال

به گزارش منیبان ؛ باشگاه نساجی در اقدامی جالب هیچ تصویری از بازیکنانش در تمرین روز یکشنبه منتشر نکرد.

بخش رسانه‌ای باشگاه نساجی اگرچه از تمرین روز یکشنبه این تیم تصاویر متعددی را منتشر کرده اما در این عکس‌ها هیچ یک از بازیکنان مشخص نیستند و همه تصاویر از اعضای کادر اجرایی، فنی و پزشکی و تدارکات انتخاب شده است.

نساجی خودش را برای مسابقه با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آماده می‌کند و با توجه به حساسیت بالای این بازی، ساکت الهامی سرمربی نماینده مازندران تصمیم گرفته تا هیچ تصویری از حرکات فنی بازیکنانش منتشر نشود.باشگاه نساجی از عضو تدارکات خود که مشغول آبپاشی زمین تمرین است هم عکس انتشار داده اما خبری از تصاویر بازیکنان در حال تمرین نیست!

الهامی که در گذشته هم قبل از بازی‌های مهم اجازه انتشار تصاویر از تمرینات شاگردانش را در آستانه مسابقات نداده بود، حالا این رویه را در نساجی هم قبل از بازی با استقلال در پیش گرفته است.

628fec00-0143-43cb-9370-55bd7dc6bb65

سرمربی نساجی قصد دارد با این کار نه تنها اجازه ندهد نفرات مورد نظرش از روی تصاویر مشخص نشود که شاگردانش نیز با آرامش بیشتری کار خود را جلو ببرند و آماده بازی مهم با استقلال تهران شوند.

اعضای تیم نساجی عصر روز یکشنبه بعد از انجام تمرین خود در تهران راهی مازندران شدند تا اردوی قبل از بازی خود را برپا کنند و برای مسابقه با استقلال آماده شوند.

78af3bb0-e183-4a02-b4a9-de39652c5f35


ت ت
کدخبر: 216096 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها