جدایی ناگهانی جواد نکونام؛ سکوت هواداران استقلال شکسته شد

جدایی نکونام و اتفاقاتی که در تیم استقلال رقم خورده باعث نگرانی پیشکسوتان و هواداران این تیم شده است به طوری که به در این راستا صراحتا نظرات خود را اعلام کردند.

جدایی ناگهانی جواد نکونام؛ سکوت هواداران استقلال شکسته شد

به گزارش منیبان، شرایطی که در حال حاضر در باشگاه  استقلال حاکم شده است و واکنش‌های هواداری باعث شد تا جواد نکونام در هفته سوم لیگ برتر با مشکل جدی رو به رو شود و حتی مصاحبه‌ای هم نسبت به برخی اتفاقات این باشگاه داشته باشد، صحبت‌هایی که در همین ابتدای کار شکاف بزرگی بین سرمربی و مالک باشگاه ایجاد خواهد کرد.

در ادامه نظرات پیشکسوتان این باشگاه و همچنین واکنش‌هایی که در فضای مجازی نسبت به جدایی نکونام داده خواهد شد را مشاهده می‌کنید:

هاشم بیک‌زاده: رابطه نکونام و شهریاری قطع است

دوست دارم مفصل در این مورد حرف بزنم اما اگر خلاصه بگویم، بحث برکناری سرمربی آن هم با 3 هفته کار کردن موضوع عجیبی برای من است به خصوص که تیم اداره کننده استقلال سابقه همکاری با جواد نکونام را داشته و مهره تازه‌ای برای آنها نبوده است، من فکر می‌کنم اتفاقاتی که کار به اینجا رسانده است وجود آدم‌هایی بین دو سمت فنی و مدیریتی باشگاه است. شاید اگر حلقه واسط بهتری بین شهریاری و نکونام وجود داشت کار به اینجا نمی‌رسید. 

هادی طباطبایی: اتفاقات فنی نیست

 

* نمی‌خواهم در این زمان خیلی موضوع را باز کنم و نظر بدهم، بعدها بیشتر و مفصل صحبت می‌کنم زمانی که تصمیم‌گیری نهایی شد.

* فقط یک چیز می‌توانم بگویم که این اتفاق را خیلی فنی و تخصصی نمی‌بینم، مسائل دیگری دخیل است که ربطی به موضوعات فنی ندارد. 

 

رضا رجبی: جواد نکونام خودش کنار برود، شرایط کار کردن فراهم نیست

 

* شرایط برای نکونام به سمتی پیش رفت که خود او باید استعفا دهد، گاهی جدایی تصمیم درستی است، با واکنش‌هایی که در فضای مجازی رقم خورده او باید تصمیم خود را بگیرد.

* برای جواد نکونام متر و معیار هفته سوم لیگ برتر نیست، او فصل گذشته هم در تیم بوده است، او باید شخصیت واکنش‌گرا خود را تغییر می‌داد.

* پیش از جواد نکونام باید فرشید سمیعی از تیم کنار می‌رفت، مشکل از همین‌جاها شروع شده، اگر نکونام برود و مدیریت تغییر نکند همین شرایط است.

منبع: ورزش سه

 

 

 


ت ت
کدخبر: 234488 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها