اتفاق دردناکی که کام استقلالی ها را تلخ کرد

مصدومیت مدافع استقلال اتفاق تلخی بود که در دربی 96 برای آبی ها رخ داد.

اتفاق دردناکی که کام استقلالی ها را تلخ کرد

به گزارش منیبان؛ در شرایطی که بعد از پایان ماراتن پنالتی‌ها تمام توجه به شادی اردوگاه استقلالی‌ها و غم شکست پرسپولیسی‌ها بود، عارف غلامی به شکلی عجیب و غیرحرفه‌ای مجبور به ترک استادیوم آزادی شد.

مدافع ملی‌پوش استقلال که در اواسط نیمه دوم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده بود، در طول دقایق باقیمانده و زمانی که دوربین او را روی نیمکت نشان می‌داد با حسرت به زمین خیره بود و امیدوار به برتری تیمش در دربی. این در حالی بود که پیش از دربی نیز زمزمه‌هایی مبنی بر مصدومیت عارف غلامی از ناحیه لگن و احتمال عدم حضورش در این بازی به گوش می‌رسید ولی این بازیکن بنا به نیاز تیمش و با کمک کادرپزشکی و تمرینات اختصاصی تا حد زیادی خود را مهیای همراهی تیم کرده بود.

با این حال در پایان بازی و در شرایطی که تمام توجه به جشن شادی برد در گروه‌های چند نفره استقلالی‌‌ها بود،مدافع ملی‌پوش آبی‌ها بنا به مصدومیتی که داشت و بدون حضور در رختکن تیم و جشن شادی آنها، مجبور به ترک استادیوم شد. این در حالی بود که تصاویر ثبت شده از سوی خبرنگاران حاضر در محل میکسدزون نشان از عجیب‌ترین انتقال مصدوم می‌دهد؛ دو عضو استقلال که مشخصا از اعضای کادرپزشکی این تیم نیستند، با حمل او به سمت خودرو قصد کمک به مدافع آبی‌ها را دارند و مشخصا این اقدام البته کاملا غیرحرفه‌ای و شاید در مسیر تشدید مصدومیت غلامی باشد.

 


ت ت
کدخبر: 29242 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها