استعلام مهم پرسپولیس برای نوراللهی!

کاپیتان پرسپولیس مشکلی برای حضور در امارات ندارد.

استعلام مهم پرسپولیس برای نوراللهی!

به گزارش منیبان؛ شماره 8 قرمزها که تا همین چند روز قبل قرار به تمدید قراردادش با پرسپولیس بود، حالا و به خاطر دریافت دو پیشنهاد از تیمهای اماراتی، برای ماندن در این تیم مردد شده و ممکن است فصل آینده در آن سوی آبهای خلیج فارس بازی کند.

تا همین چند وقت پیش، به خاطر استفاده لیگ امارات از یک نام جعلی، امکان حضور هیچ بازیکن ایرانی در فوتبال این کشور وجود نداشت اما حالا که اسپانسر لیگ امارات عوض شده و نام این لیگ تغییر کرده، بعید است بازیکنان ایرانی مشکلی برای بازی در لیگ این کشور داشته باشند.

هوشنگ نصیرزاده عضو هیات رئیسه سازمان لیگ که با خبرگزاری دانشجو صحبت کرده درباره احتمال حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات گفته است:  با توجه به تغییر نام لیگ امارات (دوری ادنوک للمحترفین) به نام اسپانسر و همچنین تغییر نام جام حذفی این کشور، در ظاهر قضیه به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها برداشته شده ولی با این وجود سازمان لیگ برای نهایی کردن این امر، از طریق واحد بین‌الملل استعلام‌هایی را انجام داده که هنوز جواب آن نیامده است.   

نکته قابل توجه اینکه یک صفحه نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی شده این استعلام به درخواست احمد نوراللهی و نمایندگان وی انجام شده تا هرگونه ابهامی برای بازی کردن او در فوتبال امارات برطرف شود.

نصیرزاده البته از احتمال حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات و هر لیگ دیگری استقبال کرده است: همچنین باید درنظر گرفت که حضور بازیکنان ایرانی در لیگ خارجی باعث ارز آوری می‌شود.


ت ت
کدخبر: 33678 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها