ماجرای‌ پیشنهاد 150 میلیاردی به‌استقلال چیست؟

بحث در اختیار داشتن تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر از سوی سازمان لیگ و نرسیدن درآمد آن به باشگاه سال ها مورد اعتراض است و حالا به نظر می رسد آجورلو قصد دارد انقلابی در این زمنیه ایجاد کند و تبلیغات محیطی استقلال را در اختیار بگیرد.

ماجرای‌ پیشنهاد 150 میلیاردی به‌استقلال چیست؟

به گزارش منیبان؛ ظرف روزهای گذشته یک شرکت فعال در حوزه تبلیغات با ارسال نامه ای به استقلال خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی این باشگاه برای 4 سال شده است. این شرکت مدعی شده بابت سال اول که لیگ در حال شروع شدن است، برای تبلیغات محیطی 15 بازی خانگی استقلال 150 میلیارد به این باشگاه می دهد و برای سال های بعد این مبلغ رشد چشمگیری خواهد داشت.

این موضوعی است که باعث شده مصطفی آجورلو در روزهای اخیر مذاکرات جدی با سازمان لیگ داشته باشد جاییکه مدیرعامل آبی‌ها از مسئولان این سازمان خواسته یا بابت تبلیغات محیطی دور زمین مبلغ 100 میلیارد برای هر فصل به تیم استقلال بدهند و یا مجوز بدهند این باشگاه خودش تبلیغاتش را در اختیار بگیرد.

بحث در اختیار داشتن تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر از سوی سازمان لیگ و نرسیدن درآمد آن به باشگاه سال ها مورد اعتراض است و حالا به نظر می رسد مصطفی آجرلو قصد دارد انقلابی در این زمنیه ایجاد کند و تبلیغات محیطی استقلال را در اختیار بگیرد.

 


ت ت
کدخبر: 44846 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها