پرسپولیس - ذوب آهن/ حمله به صدر

پرسپولیس امروز به مصاف ذوب آهن می رود.

پرسپولیس - ذوب آهن/ حمله به صدر

به گزارش منیبان؛ پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن است؛ دیداری جذاب و حساس که پیش‌درآمدی بر دوئل بزرگ سرخپوشان مقابل دیگر تیم اصفهانی لیگ، سپاهان محسوب شده و گرفتن 3 امتیاز آن برای گل‌محمدی و تیمش حیاتی خواهد بود.

پرسپولیس در دو مصاف آخر خود بازی منسجم و زیبایی ارائه داده و خط حمله این تیم با به ثمر رساندن 7 گل عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشته است. گل‌محمدی در هفته‌های اخیر از سیستم 2_4_4 استفاده کرده و تیمش را با آرایش هجومی‌تری نسبت به ابتدای فصل به میدان می‌فرستد. اوج‌گیری دوباره نعمتی در کنار آمادگی بالای بازیکنانی مثل عبدی، ترابی، آل‌کثیر، امیری و عالیشاه طراوت و جنب‌وجوش بیشتر خط حمله پرسپولیس را به همراه داشته ودست یحیی را در چینش ترکیب دلخواهش باز گذاشته است.

در خط میانی هم درخشش شریفی درکنار آمادگی مطلوب کامیابی‌نیا و سرلک و اسدی خیال گل‌محمدی را درخصوص کمربند میانی تیمش آسوده کرده و می‌تواند با توجه به برنامه‌های مدنظرش،ترکیب‌های متفاوتی را برگزیند. با در نظر گرفتن توصیفات فوق یحیی گل‌ محمدی با توجه لزوم کسب 3 امتیاز بازی، پرسپولیس را با آرایش هجومی راهی میدان خواهد کرد و به دنبال کسب یک پیروزی پرگل خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 55999 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها