حمایت دستیار سابق مجیدی از استقلال

سرمربی اسبق استقلال گفت: سبک بازی و امتیازگیری شاگردان مجیدی همان روندی است که تیمهای قهرمان آن را طی می‌کنند.

حمایت دستیار سابق مجیدی از استقلال

به گزارش منیبان، دوازدهمین برد آبی‌ها در لیگ بیست و یکم بهانه‌ای شد تا با مجید نامجومطلق در مورد بازی استقلال و ذوب آهن صحبت کنیم. او درباره برد دیشب آبی‌ها بیان کرد: "استقلال خوشبختانه شرایط خوبی دارد و و روند خوبی را طی می‌کند. این تیم روی اصول خاصی فوتبال بازی می‌کند. تیم شاید زیبا و چشم نواز بازی نکند اما هدفش کسب سه امتیاز است و این مساله، اهمیت زیادی در حفظ صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی در لیگ دارد."

وی ادامه داد: "همانطور که گفتم استقلال شاید زیبا بازی نکند اما در فاز امتیازگیری، فوق‌العاده عمل کرده و با ادامه این روند، می‌تواند به قهرمانی نزدیک شود.البته ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا در پایان نیم فصل اول باعث شد تا آنها در تعطیلات، ریکاوری لازم را نداشته باشد و فکر می‌کنم این موضوع هم روی کیفیت بازی این تیم تاثیر گذاشته است."

نامجومطلق به موضوعی اشاره کرد که اینروزها صحبتهای زیادی درباره آن شده است. اینکه تیم فرهاد مجیدی حداقل در چند بازی گذشته نمایش تماشاگرپسندی ارائه نکرده است. توضیح سرمربی اسبق استقلال در این زمینه را بخوانید: "ممکن است فوتبال تهاجمی و تماشگرپسندی به نمایش بگذارید اما امتیاز لازم را از این سبک بازی کسب نکنید. از طرف دیگر این نوع فوتبال خواسته هوادار را برآورده نمی کند. هواداران استقلال تشنه کسب جام و قهرمانی هستند نه فوتبال زیبا و روندی که استقلال در این فصل پیش گرفته، می‌تواند این تیم را به قهرمانی نزدیکتر کند. شاید استقلال زیبا بازی نکند و یا موقعیتهای زیادی روی دروازه حریفانش خلق نکند اما در طول بازی به حریفان هم موقعیت چندانی نمی‌دهد که نشان‌دهنده ساختار دفاعی خوب این تیم است."

سوژه بعدی صحبتهای نامجومطلق، شکست‌ناپذیر بودن استقلال در 17 هفته گذشته بوده است:" به نظرم این آمار نشان‌دهنده مسیر درست استقلال برای رسیدن به قهرمانی است و این تیم روندی را طی می‌کند که مورد استفاده تیمهایی است که به دنبال قهرمانی هستند." 

نامجومطلق در مورد عملکرد خوب خریدهای این فصل استقلال مثل یامگا، جعفر سلمانی و امیرحسین حسین‌زاده هم چند کلمه‌ای صحبت کرده است:" در چند سال گذشته استقلال توسط سرمربی‌اش بسته نمی‌شد اما بعد از چند سال خود فرهاد توانسته با تفکراتی که داشته تیم را ببندد و می‌بینیم که تفکرات او جواب داده و کبازیکن‌هایی که جذب شده‌اند، به درد تیم خورده‌اند و در آینده می‌توانند خیلی بیشتر به استقلال کمک کنند و فکر می‌کنم با آمدن صالح حردانی شرایط بهتر هم خواهد شد."

 


ت ت
کدخبر: 66710 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها