تعبیر عجیب و غریب قلعه‌نویی/ پِرت امتیازی شدیم!

سرمربی گل‌گهر سیرجان پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به تمجید از همتای خود در تیم خوزستانی پرداخت.

تعبیر عجیب و غریب قلعه‌نویی/ پِرت امتیازی شدیم!

به گزارش منیبان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:نیاز داریم فینال فردا (دوشنبه) را حتماً ببریم. اگر می‌خواهیم همین ثبات را در جدول داشته باشیم و عقب‌تر نیفتیم، نیاز به کسب سه امتیاز داریم. بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم که مزد زحمات خود را نگرفتیم. تیم شرایط روانی خوبی دارد و آماده این دیدار هستیم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و آنها را آنالیز کرده‌ایم؛ به‌ویژه در هفته‌های اخیر که شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و روند رو به رشدی داشته‌اند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره مجدد به کسر امتیاز از این تیم خاطرنشان کرد:خدا را شکر از سه دیدار گذشته،‌ هفت امتیاز گرفته‌ایم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری هم بگیریم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و همه لذت ببرند. خوشحالم که صرف‌نظر از نتایج و با همه مشکلاتی که برای ما درست کرده‌اند، مردم به فوتبال گل‌گهر علاقه‌مند شده‌اند. مرا ابتدای فصل سه ماه محروم کردند و پس از اینکه شکل گرفتیم، هفت امتیاز از گل‌گهر کسر شد؛ یعنی ظلم در ظلم بود.

قلعه نویی در ادامه افزود: تا کسب آمادگی روانی کامل، «پِرت امتیازی» داشتیم و خیلی‌ها می‌گویند هفت امتیاز از دست داده‌ایم، اما امتیازات از دست رفته ما بیشتر از هفت امتیاز بود. با این وجود به آینده فکر می‌کنیم تا فینال‌های باقیمانده را به نحو احسن پشت سر بگذاریم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و علیرضا منصوریان برای این تیم زحمت می‌کشد. وقتی با صنعت نفت بازی دارید، یاد تماشاگران پُرشورش و فوتبال برزیل می‌افتید که حس خوبی به انسان دست می‌دهد

 


ت ت
کدخبر: 69117 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها