وعده سرمربی جدید تراکتور به هواداران ناراضی و عصبانی!

سرمربی تراکتورسازی گفت:سعی می کنیم نواقص را حل کرده و تیمی باشیم که بازی های زیبایش موجب خوشحالی هواداران می شود.

وعده سرمربی جدید تراکتور به هواداران ناراضی و عصبانی!

به گزارش منیبان؛ تراکتورسازی در اولین دیداری که ارطغرول ساغلام را روی نیمکت خود داشت مقابل شهرخودرو در مشهد به تساوی بدون گل دست یافت. سرمربی ترکیه ای تراکتور در نشست خبری پس از بازی امروز گفت: زندگی بعضی وقت های یکسری چیزها را برای آدم تکرار می کند. من دفعه قبل هم وقتی کارم را در تراکتور شروع کردم در شهر مشهد با سیاه جامگان بازی کردیم. اگر اشتباه نکنم یا در قعر جدول بودند یا در قسمت های پایین بودند. و بازهم این جا آمدیم و بازی بیرون از خانه را مقابل پدیده قعر جدولی برگزار کردیم. این بازی هم با نتیجه صفر – صفر تمام شد.

او در ادامه افزود: می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. پدیده می خواست این بازی را ببرد تا امیدش برای ماندن در لیگ را حفظ کند. برای اینکه پیروز شوند خیلی تلاش کردند و با تمام وجود بازی کردند. گفتن این برای من کار ساده ای نیست؛ متاسفانه دوباره که به تراکتور آمدم داریم سعی می کنیم که تیم را از رده های پایین جدا شویم. تیم ما هم هدفش پیروزی در این دیدار بود. در جریان بازی هم موقعیت هایی برای کسب سه امتیاز داشتیم. اگر پنالتی مان گل می شد شرایط کار تغییر می کرد. چند موقعیت هم در نیمه دوم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. حریف هم موقعیت هایی در این دیدار داشت.

سرمربی تراکتور با ابراز اطمینان از بهتر شدن شرایط تیمش تاکید کرد: به هر حال تیم ما یکسری کمبودهایی از آغاز فصل دارد که همه آن را می دانند. به خصوص در بخش دفاعی یکسری نواقصی داریم. در بخش حمله مشکلاتی در ایجاد موقعیت داریم و از نظر بدنی هم تیم باید شرایط بهتری می داشت. اما هوادارانمان می توانند از یک مورد مطمئن باشند؛ همان طور که بار قبل هم آمدیم، در زمان کوتاهی تیم را بالا کشاندیم و بازی هایی زیبایی انجام دادیم این بار هم سعی می کنیم نواقص را حل کرده و تیمی باشیم که بازی های زیبایش موجب خوشحالی هواداران می شود.

ساغلام در مورد شرایط تراکتور با وجود داشتن بازیکنان خوبی که دارد گفت: نتایجی ضعیف اخیر اعتماد به نفس بازیکنان را پایین آورده است. در این شرایط بودن و استرس سقوط یک موضوع بسیار سخت است. یک وظیفه ما کار کردن در بعد تاکتیکی و بدنی خواهد بود ولی موضوع مهمی که باید رویش کار کنیم؛ خارج کردن بازیکنان از این شرایط است. یک واقعیت هم در فوتبال است که اسم ها بازی نمی کنند و باید یکسری کارها را در زمین پیاده کنی تا نتیجه بگیری.

 


ت ت
کدخبر: 70372 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها