فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم

فرانچسکو توتی، پرتاب آب دهان روی صورت کریستین پولسن و لگد زدن به ماریو بالوتلی را بدترین کارهای دوران حرفه ای خود عنوان کرد و از رقم خوردن این دو صحنه پشیمان است.

فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم

به گزارش منیبان، توتی در مصاحبه با کوریره دلا سرا گفت:  باید واقع گرا بود؛ زمان بازنشستگی من فرا رسیده بود اما دوست داشتم زمان دیگری از فوتبال خداحافظی کنم. من را مجبور به بازنشستگی کردند. می توانستیم با اسپالتی و باشگاه به راه حلی بهتری برسیم. فقط دوست داشتم خودم زمان مناسب را انتخاب کنم. فرصت تصمیم گیری از من گرفته شد. این چیزها مربوط به گذشته است. وقتی بازنشسته شدم و اسپالتی از رم رفت، ماجرا به پایان رسید. شاید هر دو اشتباه کرده باشیم؛ شاید هم باشگاه اشتباه کرده باشد. هرچه بود، مربوط به گذشته است. کاپیتان رم بودم؛ به عنوان یک فوتبالیست، بسیاری عاشق من بودند و بسیاری از من تنفر داشتند.

 حالا هواداران با رفتار خود باعث می شوند تا حس کنم افسانه هستم. در هر نقطه از ایتالیا یا اروپا که می روم، عشق و محبت واقعی آنها را حس می کنم. اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتم. هنوز گاهی اوقات تصاویر شب خداحافظی خود از فوتبال را تماشا می کنم. هر بار به خودم می گویم قبل از رسیدن فیلم به بخش خواندن نامه، کانال تلویزیون را عوض کن اما همیشه تا انتهای فیلم را می بینم.

 رم تقریبا مثل خانه من بود. بیشتر ساعات روز را در تریگوریا بودم. در آنجا بزرگ شدم و می دانم در آنجا هم خواهم مرد. ترک تریگوریا بسیار سخت بود اما این تصمیم را باید می گرفتم. متاسفانه راه من و رم از یکدیگر جدا شد اما حالا کار جدیدی را آغاز کرده ام. خواهیم دید که در آینده چه می شود.

 از دو اتفاق دوران حرفه ای خود پشیمان هستم. انداختن آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی. بدترین کارهایی بود که می توانستم انجام بدهم و هنوز نمی دانم چرا این کارها را انجام دادم.


ت ت
کدخبر: 7328 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها