امید ژاوی به گرفتن رئال!

بارسلونا با پیروزی مقابل سویا به رده دوم لالیگا رسید و حالا با یک بازی معوقه، 12 امتیاز تا رئال مادرید صدرنشین فاصله دارد.

امید ژاوی به گرفتن رئال!

به گزارش منیبان، پیروزی بارسلونا مقابل سویا با تک گل پدری بسیار ارزشمند بود. ژاوی در مورد این پیروزی ارزشمند گفت:" انگار توپ نمی خواست وارد دروازه سویا شود. پاس اخر را کم داشتیم. انها در محوطه جریمه شان دفاع می کردند. تنها راهکار ما پاس به عقب بود. به نظرم نتیجه خیلی نزدیک بود. در مقابل یک تیم عالی، بهتر کار کردیم، به خصوص از نظر دفاعی. مقابل حریف مستقیم خود پیروز شدیم. یک بازی شش امتیازی را بردیم. راضی هستیم. در بهترین شرایط فصل هستیم و باید از ان استفاده کنیم. پدری بازیکن فوق العاده ایست، تفاوت ایجاد می کند و گل می زند. به او روحیه می دهیم تا بیشتر شوت بزند. بازیکن فوق العاده ایست. من را شگفت زده نمی کند. از هر دو پایش استفاده می کند. بازیکنی است که نباید او را با دیگران مقایسه کرد. پدری یکی از لیدرها درون زمین است."

وی در این باره که آیا امیدی به امتیاز دادن رئال در ادامه فصل دارد، گفت:" نمی دانم. دیروز سه امتیاز را کسب کردند و بازی امروز برای ما یک فینال بود. تا زمانی که روی کاغذ شانس داشته باشیم، به تلاش ادامه می دهیم. فعلا پیامی به کسی نمی فرستیم. به خودمان پیام می فرستیم. شرایط خوبی داریم. نظم خوبی داریم و باید از شرایط خود استفاده کنیم و تا زمانی که روی کاغذ شانس داشته باشیم، به تلاش ادامه می دهیم."

 


ت ت
کدخبر: 75549 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها