دلیل ناکامی های اخیر پرسپولیس مشخص شد!/هیاهو برای هیچ

پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی روزهای خوبی را سپری نمی کند.

دلیل ناکامی های اخیر پرسپولیس مشخص شد!/هیاهو برای هیچ

به گزارش منیبان؛ پرسپولیس که در لیگ شانس کمی برای کسب قهرمانی دارد، امید زیادی داشت تا با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، شانس خودش را برای کسب این جام امتحان کند و نتایج نه چندان خوبش در لیگ را به دست فراموشی بسپارد. با این حال شاگردان یحیی گل محمدی با ارائه یک نمایش پرانتقاد و عملکردی ضعیف مقابل تیم سیدمهدی رحمتی شکست خوردند و از صعود به جمع ۴ تیم نهایی بازماندند.

پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشت که همه این مشکلات دست به دست هم داد تا این تیم نتیجه دلخواه هوادارانش را نگیرد.  مشکلات مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، از دست دادن چند ستاره، خریدهای ضعیف کادرفنی، مشکل بدنی، خداحافظی‌های بی موقع یحیی گل محمدی و ... دلایل مهم ناکامی پرسپولیس در این فصل هستند. در کنار همه این دلایل، پرسپولیس یک مشکل بزرگ هم دارد. تیم یحیی در این فصل برخلاف فصول گذشته، یکدل نیست. بازیکنان این تیم پشت هم نیستند و به خاطر هم فداکاری نمی‌کنند. روحیه پیروز شدن و تفکر بردن دیگر در این تیم وجود ندارد و ذهنیت برنده که ۵ سال در این تیم وجود داشت را دیگر در پرسپولیس نمی‌بینیم.

برانکو وقتی به پرسپولیس آمد، به غیر از حل کردن مشکلات فنی و بدنی، پرسپولیسی ساخت که تا آخرین ثانیه همه بازی‌ها به دنبال گل زدن و پیروز شدن بود. او تفکر بردن و از همه مهم تر یکدلی را به پرسپولیس تزریق کرد. چیزی که اصلا در پرسپولیس این روزها وجود ندارد و این موضوع را به وضوح می‌شد در بازی این تیم مقابل آلومینیوم مشاهده کرد. مثلا در بازی با آلومینیوم چندین بار بازیکنان پرسپولیس با هم دچار درگیری لفظی شدند و بازیکنان بر سر هم فریاد می‌کشیدند. موضوعی که نشان دهنده اوضاع بد پرسپولیس است و البته وظیفه کادرفنی این تیم است که اجازه رخ دادن چنین صحنه‌هایی را در بازی ندهد.

در یک صحنه به دلیل اینکه احمد گوهری بازی را با تاخیر شروع کرد، رضا اسدی بر سر گلر جوان این تیم فریاد کشید. وقتی سعید آقایی چند توپ را لو داد، چند بازیکن پرسپولیس و البته حمید مطهری به شدت به مدافع چپ پرسپولیس حمله کردند. علی نعمتی هم از فریادهای میلاد سرلک بعد از لو دادن یک توپ در امان نماند. هواداران پرسپولیس با کنار هم قرار دادن این مسائل و مقایسه آن با سال‌های قبل به خوبی متوجه تفاوت پرسپولیس این فصل با فصول قبل می‌شوند و دلیل بد نتیجه گرفتن قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر کاملا مشخص  می‌شود.

 


ت ت
کدخبر: 76987 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها